OE mails verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

opzoek25

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Berichten
493
Ik stel vast dat de inkomende mails van OE van ongeveer een jaar plots verdwenen zijn. Ik ben ze dan gaan opzoeken in het vak waar OE de mails opslaat in dbx formaat (langs het pad documents and settings/eigenaar/local settings/applicationdata/identities/cijfers+letters tussen accolades/ microsoft/oulook express/ postvak in.dbx.
Ik ben erin geslaagd met een tool de map te opnenen maar vind daar ook niet de bewuste mails van die periode (ongeveer een jaar): ze zijn ook daar verdwenen. Ik kan ze dus ook niet converteren naar .eml , wat mijn bedoeling was.
Wat nu? Kunnen ze nog ergens anders terug te vinden zijn? Ik las ergens dat er op de c schijf een .pst bestand moet zijn waar ze allemaal terug te vinden zijn. Klopt dat? En hoe vind ik dat?
En zou het kunnen dat de fout gebeurd is tijdens het comprimeren, iets wat OE soms vraagt. Kan de oorzeaak liggen in een te groot aantal mails? Dank.
 
Laatst bewerkt:
Mijn probleem is nog steeds niet opgelost. Vreemd is dat ik de mails ook niet terugvind in de regelmatig gemaakte backups (Norton Ghost): daar vind ik wel postvakin.dbx terug, maar ook daar ontbreken de mails van meer dan één jaar. Kan iemand me helpen?
 
Nog steeds niet opgelost. Mails moeten toch érgens zijn? Of heeft OE ze bij het "comprimeren" gewoon definitief gewist?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan