OE, map leegmaken!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Luitjes,

Ben mijn PC aan het leegmaken en heb geen zin in een format. Nu heb ik in Outlook Express 1545 verwijderde berichten in dat mapje zitten maar als ik die wil verwijderen krijg ik steeds zo'n dialoogvenster of ik het wel zeker weet. Ben ik dus een jaar bezig....:(

Is er geen andere manier om in één keer die map te legen?

BVD

Raymond
 
Hi,

Is dat niet in èèn keer te doen!door "Opties"-->>"Onderhoud" en dan een vinkje te zetten bij Berichten uit map verwijderen bij afsluiten?
 
Waarom niet formatteren? Met de 'snelle format' optie is dat zo gebeurd en ben je ook van de oude verborgen bestanden af. De harde schijf wordt dan niet gecontroleerd dus je moet wel zeker weten dat de schijf oke is.
 
Luitjes,

Ben mijn PC aan het leegmaken en heb geen zin in een format. Nu heb ik in Outlook Express 1545 verwijderde berichten in dat mapje zitten maar als ik die wil verwijderen krijg ik steeds zo'n dialoogvenster of ik het wel zeker weet. Ben ik dus een jaar bezig....:(

Is er geen andere manier om in één keer die map te legen?

BVD

Raymond
alle berichten selecteren en op delete drukken.


Ook kan je via opties het vragen om bevestiging uitzetten
 
Maak een kopie van de OE-map waar de *.dbx bestanden in staan.
Verwijder vervolgens alle*.dbx bestanden uit de oorspronkelijke map en sluit OE af.

Start OE opnieuw op,dan worden alle standaard mappen autom. opnieuw aangemaakt.

Importeer dan alle berichten door naar de kopie-map te bladeren,dan kun je zelf bepalen welke map\pen je wilt importeren.

Greetz
 
Waarom niet formatteren? Met de 'snelle format' optie is dat zo gebeurd en ben je ook van de oude verborgen bestanden af. De harde schijf wordt dan niet gecontroleerd dus je moet wel zeker weten dat de schijf oke is.



Zo simpel kan het zijn.
Thanks..........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan