OE met wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisgeerdink

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 mei 2002
Ik heb in OE 2 accounts, een van de @home en de ander van m'n hotmail. De @home kan iedereen inzien, dat zijn toch alleen facturen, maar op mijn Hotmail account zit een wachtwoord.
Nu is het rare dat soms als je op de snelkoppeling in de taakbalk klikt, je direct in mijn hotmail account krijgt, zonder het in te hoeven voeren van wachtwoorden. Dus hoe los ik dit op?

Je hebt het wachtwoord niet ingevuld in de account informatie? Het zou anders wellicht kunnen dat hotmail in OE cookies gebruikt, zoals Internet Explorer, maar dat is een wilde theorie...

Geplaatst door caveman
Je hebt het wachtwoord niet ingevuld in de account informatie? Het zou anders wellicht kunnen dat hotmail in OE cookies gebruikt, zoals Internet Explorer, maar dat is een wilde theorie...

Om in mijn account te komen in OE waarin mijn Hotmail adressen staan, moet je eerst een wachtwoord voor dat account invoeren. Maar soms gaat ie direct door naar de account.

Ik ben achter het probleem. Als accounts na afsluiten niet handmatig worden afgemeld en afgesloten wordt de account onthouden voor de volgende keer dat je de pc gebruikt. Hoe krijg ik het zo dat OE zich automatisch afmeldt, als je de computer uitzet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan