OE prt.25+TCP/IP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heksemie

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2004
Hoi jongens,
Ik weet hier geen raad mee ?
Sinds enige tijd kan ik enkel nog Mails ontvangen, niet zenden (eigen domein/Lycos) mijn OE zegt iets van poort 25 ?,onlangs had ik daar nog iets van gezien in Helpmij.nl maar vindt het niet meer terug,wat is bij mij de fout ? Ook heb ik gezien bij mijn Inbelprog. (WinME) dat ik gisteren en eergisteren etc.. steeds de Prim.+Sec. DNS en IP invul en daarna steeds alles terug weg is alhoewel opgeslagen,wie of wat doet dat,heeft dat alles een verband of wat....
Dank bij voorbaat alweer
:rolleyes:
Conny

Poort 25 is de poort die gebruikt wordt voor uitgaande mail.

Heb je toevallig een Firewall die dit blokkeert?

Of spyware misschien? (omdat je het ook hebt over je inbelprog)

Hi,
Gebruik gratis ZA ,maar heeft het nog als ZA afstaat , heb Ad-aware/Spybot / Spywareblaster en zelfs Stinger( in veilige M.) laten lopen...niets...ook NAV2004 maakt geen melding,ik dacht dat ik iets gelezen had vorige week dat sommige Hosts die 25 niet meer gingen gebruiken ofzo..kan dat ?

En wie verandert dan steeds mijn TCP/IP DNS instellingen ? ? ? ?:confused:

Hier zijn er een paar:

---------------------------------------------------------------------
De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'Conny@Happyhippie.be', Server: 'smtp.happyhippie.be', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F
---------------------------------------------------------------------
De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'Webmaster@Happyhippie.be', Server: 'smtp.happyhippie.be', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F
--------------------------------------------------------------------
De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'Ercovith@Happyhippie.be', Server: 'smtp.happyhippie.be', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F
-----------------------------------------------------------------------
Al onze eigen accounts geven dezelfde fout-boodschap en wij hebben nergens ook maar iets veranderd,van de ene dag op de andere functioneerde het zenden niet meer,ontv. =OK.
NAV2004 uigaande mails scannen staat ook al af ? ? ?
Dank bij voorbaat ......
CONNY

:( :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan