Papajo
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 okt 2001
Bij het aanklikken van hetzelfde welke shortcut naar OE hoor je een reactie in de PC-kast, de zandloper verschijnt gedurende een 10-tal seconden en verdwijnt dan. Na ong.30-40-50 seconden floept OE dan toch open. Zelfde scenario voor het verbinden en controleren op post (wat hij normaal gezien automatisch onmiddellijk doet) en ook zo voor het openen van berichten.Na rondneuzen in dit forum heb ik het volgende al gedaan:
- alles i.v.m. imagehlp.dll
- alles i.v.m. pstores.dll en aanverwanten
- regkey veranderd met bestandje van Kleinkramer
- IE geherinstalleerd
- IE nieuwe versie geinstalleerd (6.0 ipv 5.5)
- prul rond MSN proberen te verhelpen (automatisch ostarten uitschakelen enz...)
Ik heb onlangs wel last gehad van een vervelend virus (PE_PARITE_A, had in een mum van tijd bijna alle uitvoerende bestanden geinfecteerd, 2369 om precies te zijn) maar het is nu volledig verwijderd. OE deed al raar daarvoor, maar nu nog altijd.
Wat zou ik nog kunnen doen ???
Groeten
Jo
Specs: W98SE in dualboot met W2000prof;AMD500Mhz,256Mb,TNT2,kabel,dochters op MSN,vrouw+dochters ongecontroleerd op internet,ZoneAlarm,Fix-It antivirus (maar die gaat eraf voor een betere!!), doe geregeld defragmentatie, verwijderen tijdelijke internetbestanden enz...,controleren met Spybot en AdAware.
- alles i.v.m. imagehlp.dll
- alles i.v.m. pstores.dll en aanverwanten
- regkey veranderd met bestandje van Kleinkramer
- IE geherinstalleerd
- IE nieuwe versie geinstalleerd (6.0 ipv 5.5)
- prul rond MSN proberen te verhelpen (automatisch ostarten uitschakelen enz...)
Ik heb onlangs wel last gehad van een vervelend virus (PE_PARITE_A, had in een mum van tijd bijna alle uitvoerende bestanden geinfecteerd, 2369 om precies te zijn) maar het is nu volledig verwijderd. OE deed al raar daarvoor, maar nu nog altijd.
Wat zou ik nog kunnen doen ???
Groeten
Jo
Specs: W98SE in dualboot met W2000prof;AMD500Mhz,256Mb,TNT2,kabel,dochters op MSN,vrouw+dochters ongecontroleerd op internet,ZoneAlarm,Fix-It antivirus (maar die gaat eraf voor een betere!!), doe geregeld defragmentatie, verwijderen tijdelijke internetbestanden enz...,controleren met Spybot en AdAware.