OE via een andere PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

martinho

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2000
Is het mogelijk e-mails van Outlook Express in het buitenland te bekijken/versturen en is het mogelijk e-mails van OE op een andere PC te bekijken?
E.e.a. is wel mogelijk met hotmail.

Bij welke provider zit je? De meeste providers hebben webmail, en kun je je mail in het buitenland via webmail bekijken en versturen.

Dat is de makkelijkste manier.

Het kan wel wat jij wat jij wilt. Maar dan moet je op die andere computer je email gegevens invullen zoals je dat bij de primaire computer ook hebt gedaan. Hierbij kun je dan aangeven dat de berichten op de server moeten blijven staan zodat je ze later dus ook nog 's kan ophalen via de primaire pc. Maar de oplossing van Tanja is absoluut beter en handiger.

Overigens kan het niet altijd. Zo kan ik op mijn werk mijn eigen pop3 account niet binnenhalen omdat dat van mijn werkgever niet mag. Zal wel geblokkeerd worden in de firewall of zoiets. :confused:

Laatst bewerkt:
OE via een andere PC

Tanja, het wonder is geschiedt! De truc via Google is goed te onthouden. Een klein probleem is nog, dat je voor Outlook Express nooit je gebruikersnaam en wachtwoord nodig hebt op je eigen PC, zoals dat wel het geval is bij Hotmail. Bij Outlook Express is dat wachtwoord eenmaal nodig geweest bij de installatie van de PC en is bovendien een moeilijk te onthouden wachtwoord.
Maar het oorspronkelijke probleem is dus opgelost.
Mijn dank!

Bij de meeste providers mag je zelf ook nog je wachtwoord aanpassen dacht ik, zodat je een makkelijkere kunt kiezen.

Maar voorlopig kun je lekker in het buitenland mailen:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan