oe wel ontvangen niets verzenden

• Onderwerp starter Onderwerp starter arin
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

arin

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2004
verbinden met server is mislukt account pop.hetnet.nl server: mailhost.hetnet.nl protocol smpt, poort25 beveilligd (ssl). nee, socketfout:10060 foutnr 0 800ccoe

welkom op Helpmij!

Ik zie in jouw zinnetje smpt, staan. Heb je de regel gekopieerd of zelf ingetikt. Het moet namelijk SMTP zijn.

Heb je toevallig norton? Haal dan eens het vinkje weg dat de uitgaande mail gescand moet worden. Probeer het daarna nog eens.

PS Je vraag staat in de sectie Outlook van Office en je vraag gaat over Outlook Express volgens mij. Kun je aangeven over welke we het nu hebben?:)

Laatst bewerkt:
ik weet niet of je kabel of adsl hebt,
maar als je inbeld bel je nog wel in naar hetnet of perongeluk naar een 0900 nummer

alles nagegaan maar geen resultaat

Heb email account opnieuw gemaakt meerdere malen
zelfs. maakt geen verschil heb ad aware beveilliging maar probleem was al voor die tijd. oe 5 met isdn inbelverbinding maar thuis geen isdn of asdl. Wie weet de oplossing? Maak me blij.

Geplaatst door Tanja1968

Heb je toevallig norton? Haal dan eens het vinkje weg dat de uitgaande mail gescand moet worden. Probeer het daarna nog eens.

Heb je dat al geprobeerd?

Heb ad aware

Heb ad aware beveilliging maar heb het probleem al voor de beveilliging.

Geen Norton dus.

Adaware scant op spyware en Norton op virussen. Dat zijn totaal verschillende dingen. Je hebt toch wel een virusscanner?

Die fout 10060 is soms dat de server down is van je provider, en soms staat de beveiliging van de computer te hoog.

Heb je een firewall aanstaan misschien?

Hier staan nog topics met dezelfde foutmelding http://www.helpmij.nl/forum/search....d=565034&sortby=lastpost&sortorder=descending Misschien heb je er iets aan.

Laatst bewerkt:
heb alles nagekeken

Heb anti vir als virus beschermer. Maar heb probleem al voor alle beschermers heb nu computer thuis en op werk met zelfde naam bij hetnet. gisteren isdn modem weer opnieuw geinst. en vanmorgen oe versie 6 er op gezet. accounts meerdere malen opnieuw er in gezet vogens hetnet aangegeven info. Heb geen uitgaande virus scanner.Wat nu.

Groeten Arin.

is opgelost

Heb nu gevonden het voor keuze nr. lokaal en internationaal waren ingevult met 06 heb alles weggehaald en kan nu mail verzenden , heeft waarschijnlijk iets te maken met isdn snap alleen niet hoe ik wel kon ontvangen maar goed alles functioneerd nu. 1 voordeel ken mijn computer nu een stuk beter. Iedereen bedankt en tot mails.

Groeten ARIN.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan