OE6 geeft inhoud mail niet weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paulus2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2004
Berichten
2
Alle inhoud van mij email is verdwenen (zowel van opgeslagen als van nieuwe email). Ik kan wel email ontvangen en zie wie de afzender is en wat het onderwerp is, maar de inhoud is weg. Als ik dubbelklik op een binnengekomen mailtje, krijg ik bij de inhoud (tekstvak) een groot leeg (wit) vlak. Ook als ik deze mail forward naar een ander emailadres (bijv. werk) blijft de inhoud leeg.

Ik kan wel zelf berichten opstellen of reply'en. Dat is geen probleem.

Norton 2004 en Housecall vinden geen virussen. Spybot en Adware vinden ook niets.
 
Welkom op Helpmij!

Heb je dat net of al langere tijd?

Het is eigenlijk te simpel om waar te zijn, maar ik heb in 3 topics in de discussiegroepen van google gelezen dat het na het rebooten weer normaal was.

Als je dit al langere tijd hebt werkt dat natuurlijk niet.
 
Ga anders eens naar configuratie>>software.
Kies daar voor windows onderdelen toevoegen of verwijderen.
Haal nu het vinkje weg bij OE.
Herstart je pc.
Doe nu weer hetzelfde maar zet nu het vinkje terug.

Probleem niet opgelost, ga dan naar C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Identities\{19283B1B-107C-4ACA-AF5B-32B81A3AC969}\Microsoft\Outlook Express

Hernoem nu het bestand postvak IN naar postvak IN.old

Bij het opnieuw opstarten van Outlook Express zal er een nieuwe map postvak in worden aangemaakt.

ps: Die identitie id zal verschillen btw.. en de map is verborgen.

Greetz Patrick
 
Rebooten helpt niet, probleem speelt nu ruim twee weken.

Ook het opnieuw installeren van OE6 helpt niet.

Het aanpassen van de Documents and Settings had ik ook al geprobeerd.

Heeft er iemand nog tips voordat ik alles opnieuw ga installeren ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan