OE6 verwijdert meerdere berichten tegelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Still_Angel

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2002
Berichten
36
Hoi,

Ik heb dus een probje met OE 6. Regelmatig komt het voor dat mijn OE als ik 1 maal klik op een bericht, hij het onmiddellijk opent in een nieuw venster en als ik een bericht wil verwijderen, dat hij het volgende en soms zelfs twee of drie mee verwijdert. Ook als ik een bijlage wil opslaan, blijft dat kadertje dan eventjes flikkeren, net alsof ik heel dikwijls geklikt heb ofzo, terwijl dat echt niet het geval is.
Een ander probleempje is nog dat mijn OE soms vastloopt en als ik hem dan afsluit met ctrl+alt+del en hem daarna opnieuw wil opstarten, OE telkens opnieuw terug verdwijnt, hij komt dan nie verder als het eerse blauw schermpje en gaat dan weer weg. Het enige wat dan helpt is de pc opnieuw opstarten.
Weet er iemand raad???

Groetjes,

Anja

Ps: Ik werk met xp home
 
Virus scan gedaan?
Spyware scan gedaan?

O.E. 6 verwijderen en opnieuw instaleren? (Of updaten)
 
Hoi,

Sorry dat het zo lang duurde, maar door omstandigheden kon ik niet eerder reageren.
Ik heb dus meermaals gescand op virussen met AV 2004, en gescand op spyware.
De resultaten waren allebei ok
Voor het moment loopt OE zoals het hoort, maar het kan zijn dat hij morgen de ganse dag weer "flipt".
Niemand een idee, waardoor dat kan komen? Of hoe ik dat kan vermijden?
OE verwijderen en opnieuw installeren denk ik niet dat de oplossing is, want dat ik had vlak voor het eerste berichtje geformatteerd omwille van dit probleem en op een zuivere installatie deed hij dit dus ook. Hout afkloppen nu...maar nu gaat het dus wel goed.

Groetjes,

Anja
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan