Oeps... groot probleem met bestanden en admin windows vista...HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mennodh

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2007
Berichten
30
Hallo allemaal,



Op 1 laptop staat windows vista business. Daar werk ik nu op. Nu heb ik op deze laptop de HD van de gecrashte laptop aangesloten via een aixcase.
Op de 2e (kapot) laptop waarvan ik de bestanden op de HD probeer veilig te stellen staat windows xp home edition.

Nu zie ik alle bestanden mooi staan, maar krijg ik diverse meldingen dat wanneer ik de bestanden wil overslepen, wil branden, openen dat de mappen c.q. bestanden........

Bestanden:
Er is een fout opgetreden tijdens het openen van dit document, toegang geweigerd.

Mappen:
U hebt momenteel geen toegang tot deze map.



Wat heb ik al gedaan:
ALLE beveiligingsinstellingen naar mezelf gezet door op het station, rechts te klikken, dan delen, beveiliging en deze helemaal naar mijn account zetten, maar dat werkt blijkbaar niet. Waar zit trouwens de administrator functie binnen vista, want die kan ik maar niet vinden.

De laptop harde schijf ingeplugd en als USB schijf opgestart. Krijg een foutmelding en schakelt zichzelf uit. Ook geen optie.


Heeft iemand de oplossing hoe ik die bestanden kan vrijgeven en ze weer kan gebruiken het is erg belangrijk omdat de accountant al die administratieve bestanden nodig heeft.

Super bedankt!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan