Oeps

• Onderwerp starter Onderwerp starter eZe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eZe

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2004
Ja, ik ben niet al te slim geweest. Er zat een virus in het programma rundll32, die ik er maar niet uitkreeg, dus heb ik het hele programma per ongeluk verwijderd. En nu doet dus niet alles het meer op mn computer, wat moet ik nu doen?

Aan iemand met ME vragen of hij even een kopietje maakt. Ik wilde al een bijlage zetten maar ik heb geen idee of XP anders is

Als je de Win ME CD hebt de file rundll32.exe staat in de map win9x in het het bestand WIN_17.CAB.
Zie ook ZIP bijlage

Bijlagen

Is het nog gelukt met rundll32, of heb je nog andere bestanden nodig?

Nee, het is niet gelukt, ik kan hem niet openen, omdat ik niet gemachtigd ben :(

Je hoeft die Rundll.exe toch niet open te maken?
Gewoon dat file in Windows/System32 zetten.
Of bedoel je die zip openen?

Laatst bewerkt:
Ik begrijp het niet je hoeft toch niet gemachtigd te zijn om de ZIP file te openen. Ik gebruik het zip programma van TotalCommander het kan zijn dat WinZip hier problemen mee heeft.
Ik stuur dezelfde file nog wel een keer als RAR.

Bijlagen

Sorry, maar het werkt nog steeds niet. Ik heb hem in de map system32 gezet, maar geen verbetering.

Dan zal er ongetwijfeld wel meer aan de hand zijn dan alleen een missing Rundll.exe. Is een nieuwe install niet eenvoudiger? Als je weet welke files je mist en ze zijn niet te groot wil ik ze wel opsturen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan