OExpress vastloper

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
van de week een mail willen versturen met heel veel foto's, mogelijk te groot.??
doch nu gaat pc steeds proberen deze mail te versturen,met als gevolg dat pc vastloopt.ctrl-alt-del-del is enige oplossing om pc weer aan het werken te krijgen. Mogelijk ook POP3 fout.?
Nu wil ik deze mail verwijderen maar lukt niet omdat verzenden start, hoe krijg ik toch die mail verwijdert.
HELP MIJ SVP.
Thanks..............

Laatst bewerkt door een moderator:
Zet je mailprogramma offline.
En verwijder de mail uit postvak uit.

Of start op in Veliige modus zonder netwerkondersteuning open Outlook etc.

helaas, dat mag niet lukken,ook in veilige modes, zonder netwerk ondersteuning lukt het niet,

draaiend onder windows xp en outlook 6, krijg ik de geboden oplossing va DORADO ook niet als hulp .
SNIK,

Spreek je dan over Outlook Express 6 i.p.v. Outlook 6?

Sluit Outlook Express af. (*)Verwijder Postvak UIT.dbx. Zodra je Outlook Express weer opstart is er weer een geheel verse Postvak UIT.dbx

(*) Lokatie Outlook Express bestanden:
Start -> Uitvoeren -> "%userprofile%\Local Settings\Application Data\Identities"
Dubbelklik op de map met de "{xxxxxxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxxxxxxxxxx}" aanduiding
Dubbelklik map Microsoft
Dubbelklik map Outlook Express.
Verplaats Postvak UIT(.dbx) naar de Prullenmand of verwijder 'm permanent met Shift-Del toetscombinatie.

Succes.

NB:
  1. Wil je in je titel van je vraagposting Outlook vervangen door Outlook Express?
  2. De aangedragen oplossing maar dan voor het Postvak IN komt uit deze thread: http://www.helpmij.nl/forum/showthr...en-lukt-niet?p=2632715&viewfull=1#post2632715

Laatst bewerkt:
[off-topic]@dorado: Je gebruikt een groot deel van mijn handtekening en ook mijn volledige instructies zonder bronvermelding???
Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik daarvan vind, eigenlijk... Misschien wil je zelf even off-topic daarop reageren?[/off-topic]

on-topic: zie de instructie van dorado (eigenlijk mijn instructie dus) om het hele Postvak UIT database bestand te verwijderen en opnieuw te laten aanmaken.

Tijs.

Laatst bewerkt:
[off-topic]@dorado: Ik heb hier al eens eerder op gereageerd. Je zou iets kunnen schreijven als: Conform [link], maar dan voor Postvak UIT zou de instructie er zo uitzien: [de door jou aangepaste instructie].
Expres schrijf ik erbij dat ik er zelf ook nog niet helemaal uit ben wat ik ervan vind dat mijn instructies als eigen instructies worden gepresenteerd.[/off-topic]

on-topic: Ik ben er positief van overtuigd dat de specifieke/aangepaste instructie van dorado het probleem gaat verhelpen.

Tijs.

Helpers, de tot nu toe aangeboden hulp geeft geen resultaat, zie wel dat bij Postvak UIT dat er geen cijferstaan van aantal te verzenden, dat had een 1 moeten zijn, ga ik naar postvak uit toe, dan zie ik die mail staan, en dan gelijk loopt gehele PC muurvast, CTRL-ALT-DEL geeft dan aan dat Outlook niet werkt, alleen een langdurige UIT knop indrukken en pc opstarten geeft wel een werkende pc.?
Account verwijdert en opnieuw aangemaakt,Geen resultaat.

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'POP3.12move.nl', Server: 'POP3.12move.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'POP3.12move.nl', Server: 'POP3.12move.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E

Server moet geen pop3.12move.nl zijn, maar smtp.12move.nl zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan