Of dit mogelijk is

Status
Niet open voor verdere reacties.

josephine100

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
Hallo!
Ik wil graag een site maken met mambo, maar ik heb een aantal ''eisen'' en wil graag weten of dit mogelijk is voordat ik er pas achterkom als de site bijna klaar is ;)

-Het moet een site worden waarbij links knoppen staan als je daarop klikt moet daaronder een soort sub-menuutje komen, met knoppen, en als je dan op een knop klikt uit dat menuutje moet je naar een artikel gaan.

-Er moet een eigen logo+banner op kunnen

-Er moeten twee besloten fora komen voor de admin en beheerders...

-En is het mogelijk een site te maken op een bestaande host(ja tuurlijk) maar die dan als hij klaar is over te plaatsen op een definitieve host?

Is dit mogelijk?

Laatst bewerkt:
de 3e weet ik zeker, de rest heb ik (haast) geen verstand van.

Mambo is als open source project verder gegaan onder de naam Joomla.
Er is erg veel mee mogelijk. Veel meer dan de dingen die je noemt. Misschien maakt dat het je juist lastig omdat er zo veel over te leren is.
Staat tegenover dat er ook veel over te vinden is op het web.

Als je eerst een site opbouwt op een eigen server lokaal (eigen pc) kun je deze idd exporteren naar een andere host.
Voorwaarde om het te laten werken is wel dat je server php ondersteunt en er een database bij is (MySQL)

Fora zitten overigens niet standaard in Joomla/mambo, maar deze zijn als losse componenten te installeren in het systeem.

RichieH,

Heb je daar ook een uitleg over waarom het het beste daarmee kan.
Je kan wel zo gaan zeggen dat die beter is, maar we willen toch ook wel graag even weten waarom die beter zou zijn dan de anderen in dit geval :)

1. Joomla is de opvolger van Mambo!
2. Joomla is makkelijker (vind ik)
3. Meer dan 2.000.000 uitbreidingen

Genoeg?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan