Of met youtube, pagina vlak voor inloggen kan overgeslagen!

• Onderwerp starter Onderwerp starter GW2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
You tube logde automatisch in dacht ik, kreeg iig niet eerst pagina in beeld met van alles erop. Had wel cookies wat anders ingesteld, dat weer terug gezet, maar ghe voel'd 'm al.

verplaatst vanuit de memberchat

Dat dat verplaatsen zomaar kan, zonder beetje overleg met de plaatser, komt beetje dictatoriaal over toch!

@GW2: Wat haal jij je nu in je hoofd? Memberchat is geen plaats voor het stellen van PC-gerelateerde of andere technische vragen.
Dus... Jij zit fout door je bericht niet in de juiste sectie te plaatsen en het is onzin dat de correctie daarvan eerst met jou overlegd zou moeten worden.

Tijs.

Nou ja, op zich misschien. Moet toch haast wat minder vingertje zwaai manier te doen zijn, leek me, maar oké. discussie gesloten dan maar, zoals je wil.

ps bijvoorbeeld een sectie voor misplaatste vragen, eerst zegt moderator: verplaatsen, naar sectie waar die moet, klik oké, voor oké (iets in die zin), anders gaat die naar misplaatste vragen sectie (of wordt die gewoon verwijderd, weet ik veel), opgelost toch? stuk aardiger. (of vast nog andere manieren).

Het is uiteindelijk mijn vraag (iets van mij, is irritant als iemand daar zomaar met zijn tengels aanzit, mag tenminste beetje respectvoller, vind ik).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan