Of pc uit en aan kan tijdens dvd branden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Ik heb een dvd van een serie van tien die niet afspelen wil. Dacht rippen en dan afspelen misschien. Dat wilde niet met dvd rip i.c.m.
dvd shrink , maar hij doet het nu wel met dvd fab. Probleem alleen is nu dat het niet al te vlug gaat. Komt er op neer dat ik de pc er tien dagen voor aan moet laten staan. Wat ik wil weten nu is of het ook mogelijk is de pc tussendoor uit te doen en dat die hem gewoon weer oppakt waar die opgehouden was, dan duurt het nog langer maar lijkt me toch beter voor mijn pc. Gaan ons normale gangetje dan wel en zien vanzelf wanneer het ding dan klaar is

Als de pc uit is zal het branden stoppen. Heb er persoonlijk nog nooit van gehoord dat bij een heropstart er weer verder word gebrand. Lijkt me ook niet logisch aangezien bij een computer die uit staat ook het brand programma word gesloten.

Maar 10 dagen branden is ook wel erg veel, staat ie soms op een hele lage snelheid?

Is de dvd die je ript een origineel? Is deze dan wel de juiste regio?

Kan je de inhoud van de schijf niet kopieeren naar je hdd en vanaf daar afspelen?

Laatst bewerkt:
Als de pc uit is zal het branden stoppen. Heb er persoonlijk nog nooit van gehoord dat bij een heropstart er weer verder word gebrand. Lijkt me ook niet logisch aangezien bij een computer die uit staat ook het brand programma word gesloten.

Maar 10 dagen branden is ook wel erg veel, staat ie soms op een hele lage snelheid?

Is de dvd die je ript een origineel? Is deze dan wel de juiste regio?

Kan je de inhoud van de schijf niet kopieeren naar je hdd en vanaf daar afspelen?

Dat is wat ik aan het doen ben dacht ik, hem op de hdd zetten. Gezien de dvd niet spelen wou en hij ook met dvd rip niks deed vond ik het niet vreemd overkomen dat die nu zo langzaam kopiëert, maar ik ben geen expert. En omdat het icoontje van dvd fab in de toolbar zit dacht ik dat die misschien elke keer met aanzetten van pc gewoon weer verder ging (gewoon een vermoeden dat eigenlijk gewoon wishful thinking zal blijken te zijn misschien).

Nu net even gekeken, hij gaat ineens een stuk sneller, misschien vraag op opgelost zetten zo, doeg.

Nu gaat die bij 94 % weer heel langzaam maar hij gaat nog wel, dus zal goed komen waarschijnlijk.
bedankt voor de moeite maar weer, ga hem afvinken.

Dvd was origineel regio 1 maar zag later op pc dat die voor 1 tm 4 geschikt was, de andere delen speelde gewoon op alle (3) spelers waar ik 'm op speelde (regio 2 spelers).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan