Office 2000 en Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Berichten
5.040
Ik heb een engelse versie van Microsoft Office pakket 2000, ik zoek me helemaal lam naar een nederlandse spellings checker.
Heeft iemand enig idee hoe ik dat kan toeveogen in dit pakket en waar ik eventueel de benodigde files kan downloaden.

Nogmaals zoeken op google had voor mij weinig zin of ik lees er over heen of ik weet niet waar ik kijken moet.

grtjs jjw
 
In Word: tools > Language >set language > Dutch aanvinken :thumb:
 
Hoi, :p

Helaas, de Engelse versie heeft idd de Dutch.Dic niet!

Maar niet getreurd, hier kun je hem downloaden: KLIK (let wel op dat je op de juiste versie klikt...je hebt mzzl 2000 is de startpagina)

Zorg ervoor dat na de installatie je taalinstellingen overal veranderd worden.

Succes!
 
Ja ja

Nou helaas Joost zat ook daar niet tussen wat ik zocht, wel de files die ik al een tijdje misten en maar niet van de cd af kreeg dus toch bedankt.
Ik moest hebben een dutch.dic file.
Hierin zit dan de gramatica van nederlands of zoiets.
Afijn gelukkig toch gevonden via google.nl en gedownload geplaats en het werkt gewoon zeer goed.

Toch alleen bedankt voor het mee zoeken.

grtjs jjw
 
Inderdaad Ja, kijk nog maar eens goed!

Geplaatst door jjw
Nou helaas Joost zat ook daar niet tussen wat ik zocht, wel de files die ik al een tijdje misten en maar niet van de cd af kreeg dus toch bedankt.
Ik moest hebben een dutch.dic file.
Hierin zit dan de gramatica van nederlands of zoiets.
Afijn gelukkig toch gevonden via google.nl en gedownload geplaats en het werkt gewoon zeer goed.

Toch alleen bedankt voor het mee zoeken.

grtjs jjw
'

Hoi, :D

Graag gedaan hoor.

Nou moet je mij toch eens zeggen wat jij precies hebt gedownload van die site?

Volgens mij heb jij de aditionele dics en lexicons gedowned.(dutchdic.zip)

De proofingtools welke jij miste (het ProofKitMSI..!!) staat er ook gewoon bij. (linksboven(dutch2000.zip))

Ik neem aan dat je niet goed gekeken hebt, want deze MSI maakt Dutch.dic en nog veel meer aan.

Maar goed probleem is opgelost. :thumb:
 
Ja

Nou het volgende heb ik gedownload, zie bijlage.
Deze kit heb ik geinstaeerd maar er gebeurden uiteindelijk helemaal niets, de kit was wel klaar maar de nederlandse spellingscontrolle bleek niet aanwezig te zijn.

Wat ik miste was een dutch.dic file en die vondt ik ergens.

Die heb k geplaats en nu werkt het wel....

vreemd niet.

grtjs jjw
 
Hoi jjw, :D

Tja, dit is inderdaad vreemd.
Ik heb deze methode al meerdere malen met succes gebruikt. (vandaar ook de link)

Ik zou ook niet weten wat je eventueel anders had moeten doen.

Maar goed als dit bij jou kan gebeuren dan kan dit een ander ook overkomen.

Dus kom maar op met die site waar jij jouw dutch.dic vandaan getoverd hebt! (dan kunnen we daar de mensen met een overeenkomstig probleem naartoe sturen) :)

See Yah! :thumb:
 
Okee

Wat ik wel weet is waar jullie hem voortaan vandaan kunnen halen.

home.tiscali.nl/theplace/Progjes/OfficeAanvulling/

Hier staan dan nu alle benoigde bestanden die men kunt gebruiken om de spellingchecker in het nederlands te krijgen.

grtjs jjw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan