Office 2000 installeren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Wij hebben van onze zwager een CD gehad met office 2000 erop. Dit omdat wij dat niet hebben op onze laptop en we weten niet waar we het op internet vandaan moeten halen. We hadden al gegoogled. Wij hadden alleen wordpad erop staan, maar hebben echt word nodig. Nu had ik die CD in de laptop gestopt en opgestart. Maar als je hem wilt openen, zie je een leeg kladblokscherm staan met daar bovenop een venstertje waarop staat: toegang geweigerd. Weet iemand misschien hoe we die CD kunnen installeren op onze laptop?
 
Open de CD met de verkenner en klik dubbel op Setup.exe (of iets wat daarop lijkt)
 
Open de CD met de verkenner en klik dubbel op Setup.exe (of iets wat daarop lijkt)


Die zie ik niet. Ik zie wel installatieprogramma staan en als je die opent, dan staat er data1. Maar ik weet niet zeker of dat het is, omdat ik nergens de programma´s zie staan die in office voorkomen, zoals word, excel, powerpont enz.
 
Staat er misschien wel ergens Autostart of gewoon Start?
 
Hoi !

Als je het probeert heb je het antwoord !

Greetz,

Harry.
 
Het zou moeten werken, zolang je Outlook niet mee installeerd, die zou moeilijk kunnen doen onder Vista.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan