Office 2000 opeens in het Engels!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Linda Bos

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2000
Hallo allemaal,

Ik heb sinds deze week een probleem. Mijn oude computer is begin deze week gecrasht en nu heb ik een nieuwe laptop. Hier heb ik Office 2000 opgezet van dezelfde cd als waarvan ik het had geinstalleerd op mijn oude pc.
Nu komt ie: de versie is opeens naar Engels veranderd! Op mijn oude pc was alles gewoon in het Nederlands... Als gevolg hiervan heb ik opeens geen Nederlandse spellingscontrole meer etcetera.
Ik heb al op de installatie-cd gekeken, maar daar kon ik ook niets vinden over het kiezen van een versie of een taal. Met Microsoft Language Tools kom ik ook niet verder.

Kan iemand mij helpen?

Groetjes Linda

Wat is de taal van je windows versie? Is die ook engels?
Dat zou een verklaring kunnen zijn.

Nee, Windows XP (Home Edition) is wel in het Nederlands.

Ik heb ook nog even gedacht dat het aan mijn toetsenbordinstelling zou liggen (die is namelijk Engels - VS), maar dat kan ik niet veranderen naar Nederlands. Volgens mij was het op mijn oude pc bovendien niet anders. Dat was trouwens wel Windows 98, maar dat moet volgens mij niet uitmaken.

Groetjes Linda

Onder de "Office Hulpprogramma's" (menu start) zit gewoonlijk een optie met 'office-taalinstellingen'. Misschien kun je hiermee office in de goede taal instellen?
Of is dat hetzelfde als language tools??

Laatst bewerkt:
Nee, dat is hetzelfde. Daarmee kan ik het niet oplossen...

Wel bedankt natuurlijk!

Misschien weet je nog een andere oplossing?

Groetjes Linda

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan