Office 2000 starten Word, Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

aifhk

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2001
Ik heb office 2000 geinstalleerd en vervolgens alle service-packs. Als ik Word of Excel opstart wordt er gezocht naar de office cd. Ik heb die op schijf gekopieerd, zodat ik die niet telkens uit de kast hoef te halen, maar ik wil die melding kwijt!
Iemand een suggestie??:rolleyes:

Keertje CD-tje derin douwen en volgende keer zou het weg moeten zijn.

Hai, :D

Normaal gesproken als je eerst op de HD kopieerd en vervolgens vanuit daar de installatie doet dan zou Office Normaliter niet meer om de cd moeten vragen. (Pad is immers bekend)

Als je het volume later naar de HD hebt gekopieerd is het gedrag wel normaal. Maar normaal heb je ook de keuze om te bladeren naar een bestand wat er gezocht wordt...is dit bij jou niet??

Zo ja, zoek eerst het bestand op de HD op en blader er dan naartoe zoals de dialoog voorsteld.

In principe zou je er dan ook van verlost moeten zijn.

See Yah! :thumb:

Helaas....

Het probleem is niet het zoeken en vinden van het bestand. Daarom heb ik hem ook naar de HD gekopieerd. Het probleem is dat Word en Excel ELKE keer bij opstarten hierom vragen!
Ik hoop ik nu voldoende info heb gegeven.

Hai Hans, :D

Het is niet dat je het verkeerd uitlegd...het antwoord in deze hoeft niet persé simpel te zijn...

Het probleem, dat is opzich heel vreemd want dan lijkt het dat er iets mis is gegaan met de installatie waardoor de programma's toch nog steeds opzoek gaan naar de bestanden.

Wellicht kun je proberen via de cd Office te herstellen.

Ik heb die melding van jou ook wel eens gehad maar niet bij ieder keer opstarten. (en na één keer de cd erin te hebben gedaan was ik er vanaf)

Succes! :thumb:

Opnieuw installeren...

Ik ga dit in ieder geval proberen. Ik had gehoopt dat het een registry instelling of zo zou zijn. Het herinstalleren neemt toch wel wat tijd in beslag!

In ieder geval bedankt!
:thumb:

Hai Hans, :D

Graag gedaan..

Als je een Herinstallatie overweegt doe dan een volledige.

En: (Wanneer het gehele Volume op de HD staat)
Een andere mogelijkheid is om bij de (her-)installatie
alle opties aan te vinken met de mogelijkheid: 'Uitvoeren
vanaf deze computer'.

Veel Succes! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan