office 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

h. v. wetten

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2001
hoi,

ik heb een vraag.

heb office 200 geinstaleerd en word en outlook wel en bij de rest staat nog niet geinstaleerd.
heb gezocht en gedaan maar ik krijg de rest niet geinstaleerd wat nu.
het moe heel makelijk zijn maar hij geeft aan in velige modes opgestart maar ik denk niet dat dat zo is want dat geeft de computer niet aan.
wat nu.

groetjes hanny

Als je de CD van Office in de CD-speler doet en daarna Setup.exe kiest, kun je de andere onderdelen gewoon toevoegen.

office algemeen.

tibory,

dat heb ik al gedaan maar dat lukt niet.
groetjes hanny

Je geeft weinig info, wat gebeurd er wel/niet, krijg je foutmeldingen, staan die programma's wel op de CD enz.

office algemeen

hoi,

ja ik geef wenig informatie dat komt omdat ik niet weet hoe of wat.
cd- rom staat op computer en word en microsoft outlook kan ik wel gebruiken maar de rest niet b.v. ecxel of accses.
de computer geeft aan als ik ze wil instaleren dat hijin velige modes is op gestart maar dat is niet zo.
de cd staat helemaal op de computer.

groetjes hanny

Hanny,

Je schrijft dat de cd helemaal op je computer staat. Maar voor installatie heb je daar niets aan. De cd moet in je cd-drive zitten. Van daar wordt de setup (opnieuw) gestart. Nu moet je kiezen voor office installeren. Herstellen helpt niet, omdat dan alleen Word en Outlook worden hersteld.

Bij installeren kies je voor toevoegen van Excel, Access, Powerpoint, Publisher -net wat je wilt. Na het volgen van de installatieprocedure heb je de beschikking over de gekozen programma's.

Of installeren vanaf een map op je HD kan weet ik niet, misschien wel, dan moet je in die map het programma 'setup' starten via Uitvoeren of vanuit de verkenner.

Laat ons even weten of het je gelukt is svp. (En ook hoe).

Tiborv en Rmschoof zijn vrij duidelijk.
Volgens mij gebruik je (niet ***lig bedoeld) geen originele Office CD.;)
In dat geval: maak een goede kopie (opnieuw).
Als de Cd origineel is = breng het terug naar de winkel.

office algemeen

hoi,

ik ga het proberen maar dan moet eerst een andere cd hebben maar daar kom ik wel aan. ik laat het nog weten. groetjes hanny

oficce algemeen

hoi,

nou ik weet het niet meer.maar het zit zo:
ik kan ook niet iets wat ik gedownload heb open maken ik denk dat het aan de windos xp ligt.( proficinal)
krijg ieder keer de zelfde zin:u computer hebt u in velige modes opgestart of windows is niet goed geinstaleed.
raad pleeg u leveransier.
wat nu.

groetjes hanny.

Sorry Hanny,
Ik begrijp het nu even niet..
Eerst was Office maar nu heb je problemen met Windows.
Start maar de PC op met de Windows CD er in.
Is dat wel een originele CD ? De CD van Windows?

XP professional? Dus de versie die je moet registreren via het net om te voorkomen dat iemand anders er (illegaal) een kopie van maakt en gebruikt?

Dan werkt ook de legale versie pas goed nadat je hem hebt geregistreerd (volgens de vakbladen, ik werk er niet mee).

Wanneer het wel om een geheel legale versie gaat is de tip van Falco op basis van wat je ons vertelt de enige die ik ook kan bedenken, XP-cd erin en de installatie overdoen.
Of, misschien, als het een pc is waar je al lang op gewerkt hebt, defragmenteren in veilige modus, ook als windows zegt dat het niet nodig is. En de defragmentatie niet stoppen omdat ie na 10 % weer bij nul begint, want dat is juist een bewijs dat het hard nodig is.
Als je lang niet hebt gedefragmenteerd kan het best eens een nacht of een dag en een nacht duren. Wel in veilige modus of handmatig alle programma's (firewall en virusscanner ook) uitschakelen.
Beter in veilige modus, dan weet je zeker dat je niet nog op het net zit, maar dat kan je eventueel ook handmatig uitschakelen (er zit een stekker aan je modem).

office algemeen

hoi,

het heeft even geduurt maar het is nu opgelost met de office.
het zat in de windows. ik had een bestandje niet waarschijnlijk prongelijk eraf of niet geinstaleerd toen.
nu heb ik een andere windows versie xp.
nu gaat hij goed hoop ik.

groetjes hanny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan