Hallo Forumgebruikers,
Ik heb een vraag over hoe je via een server (2003) office (2003) automatisch kan laten installeren.
Nu heb ik al een distributiepunt namelijk een gedeelde map waar de rechten van goed staan.
Ik heb de office cd uitgevoerd via start uitvoeren setup.exe \a en naar de gedeelde map laten schrijven.
Ook heb een aantal OU's aangemaakt met daarin de users die office moeten gaan gebruiken.
Vervolgens heb ik een GPO aangemaakt: User configuration - Software Setting - Software Installation en het msi pakket gekozen.
Als laatste heb ik de GPO aan de betreffende OU gelinkt en start uitvoeren gpupdate uitgevoerd .
Als ik nu inlog op een werkstation onder de betreffende gebruiker installeert hij de software niet!
Heeft iemand een idee wat ik gemist heb ?
Groeten Johannes
Ik heb een vraag over hoe je via een server (2003) office (2003) automatisch kan laten installeren.
Nu heb ik al een distributiepunt namelijk een gedeelde map waar de rechten van goed staan.
Ik heb de office cd uitgevoerd via start uitvoeren setup.exe \a en naar de gedeelde map laten schrijven.
Ook heb een aantal OU's aangemaakt met daarin de users die office moeten gaan gebruiken.
Vervolgens heb ik een GPO aangemaakt: User configuration - Software Setting - Software Installation en het msi pakket gekozen.
Als laatste heb ik de GPO aan de betreffende OU gelinkt en start uitvoeren gpupdate uitgevoerd .
Als ik nu inlog op een werkstation onder de betreffende gebruiker installeert hij de software niet!
Heeft iemand een idee wat ik gemist heb ?
Groeten Johannes