Office 2003 draait niet meer lekker

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Sinds de laatste update van Microsoft draait Office 2003 niet meer lekker. Vooral Outlook is erg sloom geworden met schrijven. Moet gewoon een paar seconden wachten voordat je iets ziet. Ook Word loopt niet meer zo lekker.

Ik wil Office 2003 er opnieuw opzetten zonder dat al mijn adressen zijn verdwenen en dat de fouten eruit gaan natuurlijk..................
 
Als de vraag is hoe te backuppen...........dat kan zo:
Bestand->Importeren en Exp.->Daar kies je Naar een bestand exporteren->dan Bestand met persoonlijke mappen (.pst)->dan klik je op Persoonlijke mappen en niet vergeten inclusief supmappen aan te vinken (onderaan het schermpje) dan bepaal je waar je het opslaat.
Later kun je dat via importeren weer terug halen.
 
Inmiddels lijkt het verholpen. Erg vreemd maar goed. Alvast bedankt voor je backup antwoord. Altijd handig om te weten!! :thumb:
 
Probleem zit hem in de update van KB 934268. Helaas wil MS geen ondersteuning geven.
 
Verwijder dan die update...........:)
 
Yep heb ik al gedaan, al krijg ik nu elke dag een rood schild met witte pijl. Tis te hopen dat MS er snel een patch overheen gooit.
 
>>rood schild met witte pijl<<
Hoe ziet dat er uit ?
 
Die staat rechtsonderin de balk omdat de Beveiliging als het ware is uitgeschakeld. Anderes krijg ik elke keer als ik inlog een waarschuwing dat er een update staat te wachten, maar feitelijk doen ze dat nu ook.

Is rood (ridder)schild met wit kruis.
 
Kun je niet net als bij XP aanvinken dat je die update niet meer aangeboden wilt krijgen ?
 
Hmm dat kan maar dan nog blijft dat rode schild komen. Dus de updates komen welliswaar niet meer, maar dan toch nog een waarschuwing. Vreemd.
 
Kun je automatische updates (tijdelijk) uitschakelen ?
 
Die zijn uitgeschakeld. Alles is uitgeschakeld.
 
Naja, ik neem aan dat hij door het verwijderen van de update niet meer sloom is, dat rode schild moet je dan maar niet naar kijken tot MS met een nieuw update komt.
 
Heb inmiddels gevonden waar je dat rode schild kunt verwijderen. Bij de beveiligingscentrum (config.) staat links informatiebronnen. De laatste optie kun je nemen om vervolgens deze optie uit te schakelen. Weet ik dat ook weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan