office 2003 goedkoop via marktplaats?!

• Onderwerp starter Onderwerp starter evers
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

evers

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Ik heb destijds office 2003 gekocht.
Maar als je die op een 2e pc wilt zetten moet die activeren en dat lukt dus niet en zul je alsnog een nieuwe moeten kopen.

Wat vinden jullie van die goedkope aanbiedingen op marktplaats voor bv 20 of 25 euro?

Henk

Een beetje Office pakket kost al gauw € 400,- misschien iets minder misschien iets meer. Wat denk je nu zelf als het aangeboden wordt voor € 20,- á € 25,- dan wil je gewoon in de maling genomen worden.

als het te mooi lijkt om waar te zijn is het het ook

das duidelijk dus
Op zich logisch, als een nieuw pakket meer dan 300 euro kost kan het niet zo zijn dat het bv via marktplaats 20 of 25 euro kost.
Allen is het wel duur als je de licente wil aanschaffen op je 2e pc van bv 150 euro...
Ikzelf heb destijds geloof ik iets van 300 euro betaald en heb geen zin om dat te betalen voor mijn 2e pc maar ja ik zal maar aannemen dat het de macht van microsoft is.

Dank voor de reakties

Gr Henk

Hoi Henk,

Die 'wroeging' begrijp ik.
Sterker nog.
Microsoft heeft het 'handig' gespeeld.
Het besturingssysteem en het officepakket waren nagenoeg probleemloos te installeren en kopiëren in de 'vorige eeuw'.
Ondertussen heeft het de pc-markt gepenetreerd (net zoiets als de senseo ..... :rolleyes: ).
En nu passen ze via internet een gigantische licentie-afscherming toe, tegen een onevenredige verrijking.
Edoch, de 150 Euri is op zich niet veel voor drie pc's.
Open Office is echter 'gratis' .....
Je hebt inderdaad teveel betaald.

Ik ben met een cursus bezig via een ROC en heb via dat instituut "MS Office 2003 Professional" voor € 22,50. Geheel legaal.
Dus die lage prijzen zijn blijkbaar toch wel mogelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan