Office 2003 instal. problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

De-Meijer

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2004
Ik heb een beta versie van office 2007 geinstalleerd, deze vervolgens weer verwijderd hij deed het niet, nu wil ik office 2003 er weer opzetten en dat is nu het probleem, hij begint te laden,

Bestanden van cd in tijdelijk geheugen zetten,

Voorbereiden installatie,

en dan krijg ik de tekst dat de bron bestand niet toegankelijk is en dat ik contact met microsoft moet opnemen.

De cd is goed hem hem net op een andere pc geprobeert waar hij gewoon alles installeert.

wie o wie weet een oplossing.

alvast bedankt.

kijk goed of alle bestanden van de beta versie 2007 eraf zijn dus geen directory`s of bestanden meer van office 2007.
daarna verwijder je alles van office uit je register met regedit.
en je kunt weer office 2003 installeren.

bedankt, nu volgende probleem...

ik kan beginnen met installeren,
hij vraagt om het bestandje SKU011.CAB
heb via google gezocht maar de probleem bij anderen zijn ALS de programma's al geinstalleerd zijn ik moet nog installeren en kan NIET verder.
Heb wel een SKU011.cab bestandje gedownload maar dat is een RAR. bestand als ik heb uitpakt werkt het niet, nog iemand een oplossing??

In het register door regedt32 in uitvoeren intrommelen, deze sleutel zoeken, HKEY_LOCAL_MACHINE, Software, Microsoft, Office, 11.0, Delivery, dan deze sleutel zoeken 90000409-6000-11D3-8CFE-0150048383C9, kan ook en andere waarde zijn, rechts moet CDCache staan, en deze op 0 zetten.

Het is een update bestand, vreemd dat hij daarom vraagt, als je die cleanertool hebt gebruikt, dit bestand staat overigens ook bij de Office update bestanden, in de officeupdate11 map, onder program files.

die sleutel heeft hij nog niet aangemaakt???

en de update bestanden staan er ook niet op??

dus echt heel vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan