Office 2003 naast office 2007 installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny147

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 apr 2007
Beste ;)

Heb nu office 2007 geïnstalleerd.

Het probleem is nu, als ik werk in excel 2007 kan het zijn dat sommige opmaken in 2007 niet tevoorschijn komen op de computer op mijn werk in 2003.

Is er een mogelijkheid om naast office 2007 ook office 2003 te installeren.
Kan dit op dezelfde harde schijf ?
Moet deze in partities gedaan worden ?
Of via een dualboot, maar dan moet ge de computer altijd uitschakelen en terug opstarten naar een andere harde schijf. :eek:

Groetjes Danny. :thumb:

Beste mathwenders ;)

Heb gekeken naar de site , maar kan het Compatibiliteitspakket voor Microsoft Office Word, Excel en PowerPoint 2007-bestandsindelingen niet downloaden.

Ook zijn al mijn updates voor Office in orde.

Wat nu ? :(

Sorry, vraag verkeerd begrepen

thuis werk je met 2007, en op je werk met 2003. En werk wat je van huis naar werk overzet, werkt dus niet (volledig)? Ik heb over het hoofd gezien dat er 2 pc's zijn. Geeft niets, want daar is het programma ook voor, alleen was mijn uitleg onduidelijk.

Oke, de download moet je toepassen op de pc die op je werk staat ( ! ) want 2003 heeft een compabiliteitsprobleem met 2007 en niet andersom. Dus eerst downloaden.

2007 heeft een handig snufje aan boord. Sla een bestand thuis op, je ziet dan een vraag
"opslaan als ....in 2007 / 2003 etc (kan het nu niet checken, de pc met 2007 staat op de slaapkamer en die is bezet). Waarschijnlijk sla je (thuis) op als 2007 en heb je op je werk een probleem. Sla eens op als 2003, download op je werk eerder genoemd programma en als het goed is moet alles werken. En omgekeerd: 2007 leest 2003 automatisch. Dus een bestand van je werk moet thuis naadloos werken.

Ben benieuwd.

Beste mathwenders ;)

Het probleem is dat we niet bevoegd zijn om op internet te gaan op ons werk.

Graag zou ik naast office 2007 ook office 2003 willen hebben. (thuis)

2 programma's naast elkaar van office, dat gaat niet.

Is er een andere oplossing om office 2003 te laten draaien op mijn computer zonder office 2007 te deïnstalleren. :(

Hoi !

Dat gaat dus wel als volgt:

Verwijder Office 2007 geheel van je PC.

Draai 'n cleaner (Cleaner o.i.d.) en installeer Office 2003.

Nu kun je Office 2007 ook installeren in een andere map.

Dit wordt gevraagd bij de installatie, dus even goed opletten.

Greetz,

Harry.

Beste Harry Snor ;)

Kan ik dan zowel in office 2003 werken en in office 2007 op dezelfde schijf ? :eek:

Hoi !

Yep !

Heb ik hier ook.

Greetz,

Harry.

Beste Harry Snor ;)

Bedankt voor de tips.

De nieuwsbrief van HELPMIJ.NL heeft mij ook het een en ander bijgebracht om twee besturingssystemen te laten draaien op 1 computer. :D

Als ik office 2007 verwijder, wat gebeurd er dan met mijn (word-/excel-)bestanden? Kan ik die na het reïnstalleren wel weer gewoon openen?

Gr

Beste Toni Mellow ;)

Als je Office 2007 verwijderd en je reïnstalleerd Office 2007 terug dan is er niets aan de hand.

Als je Office 2007 verwijderd en je reïnstalleerd Office 2003 dan moet je er wel voor zorgen dat alle bestanden die gemaakt zijn in Office 2007 opgeslagen zijn in het formaat van Office 2003.

hey

Ik heb eerst office 2007 geinstalleerd en nu 2003 omdat mn vader voor kantoor met 2003 moet werken..

Nu heb ik het allemaal wel geinstalleerd en het werkt ook wel, maar omdat excel (2003) vanaf internet moet worden opgestart gaat het nog niet helemaal goed.
Hij start namelijk automatisch excel 2007 op i.p.v. excel 2003..

Als ik een excel 2003 bestand van bv. het desktop open start die daar ook automatisch excel 2007 op.. nu heb ik geprobeerd bij het excel 2003 extentie excel 2003 op te starten, maar dit werkt ook niet..

weten jullie hoe dit komt en/of op te lossen is ??

Beste red123nax ;)

Ge moet Excel 2003 starten en dan Openen en het bestandje gaan zoeken.

Of op het bestandje klikken met de rechtermuisklik en op openen klikken en Excel 2003 klikken.
Staat dit er niet dan ga je Excel 2003 zoeken als standaardprogramma.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan