Office 2003 of 2007?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bhoeyb

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2007
Onlangs kocht ik een nieuwe notebook met (helaas) Vista erop geïnstalleerd. Een Office pakket is niet bijgeleverd. Nu vraag ik me af: welk pakket zou ik het best aankopen: Office 2003 of 2007. En waar zou ik dit pakket aankopen: supermarkt, online, ...?
Iemand suggesties?
Alvast bedankt voor de tips.

het ligt er aan wat je het lekkerst vindt werken maar 2007 ziet er op vista mooi uit en als je er eenmaal mee kan werken moet er geen probleem zijn dan zou ik voor 2007 gaan

OpenOffice.org

Waarom niet OpenOffice.org...Nederlandstalig pak-em beet voor 95% compatible met MS Office totaan 2003....(eerlijk is eerlijk; Met de nieuwe documentformaten in 2007 kunnen de ontvangers van je berichten toch niet uit de voeten.

Enige reden die ik kon bedenken om het bij MS te houden is de macro's in excel...voor de rest....als het voor thuis is en je zo nu en dan een brief tikt en een sommetje maakt; Je kunt het standaard instellen om MSOffice documenten te openen en te bewaren

OpenOffice.org GRATIS!!

Denk er eens over.

Waarom niet OpenOffice.org...Nederlandstalig pak-em beet voor 95% compatible met MS Office totaan 2003....(eerlijk is eerlijk; Met de nieuwe documentformaten in 2007 kunnen de ontvangers van je berichten toch niet uit de voeten.

Enige reden die ik kon bedenken om het bij MS te houden is de macro's in excel...voor de rest....als het voor thuis is en je zo nu en dan een brief tikt en een sommetje maakt; Je kunt het standaard instellen om MSOffice documenten te openen en te bewaren

OpenOffice.org GRATIS!!

Denk er eens over.
Merci voor de tip. Het werkt prima :thumb: !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan