[Office 2003 Outlook]Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja,
als jij al je berichten goed leest (bericht van 12.54) dan had ik niet voor een tweede keer hoeven schrijven dat die tool niet in 2003 werkt (Volgens Microsoft zelf. Ik kan het tenminste niet anders lezen dan dat die tool niet werkt in / voor 2003) én ik heb al twee keer gewezen op een ander artikel (tooltje) van Microsoft, zonder te weten óf die wél oplossingen gaat brengen. (Bericht van 12.40 én van 10.10)

Je verwijst echter ook naar een pagina die NIET doet wat Maarten wil:

Het hulpprogramma Windows Installer CleanUp voert de volgende functies niet uit:
• Windows Installer verwijderen
• Bestanden verwijderen van programma's die zijn geïnstalleerd door Windows Installer, zoals Microsoft Office 2003
 
Je verwijst echter ook naar een pagina die NIET doet wat Maarten wil

Dát weet -en beweer- ik dus ook niet.

Dat die geen bestanden verwijdert klopt als een bus, het is ook een Installer clean up tool en omdat TS al geprobeerd heeft Outlook te repareren en te herinstalleren, incl. één of meerdere updates, zit de truuk misschien in het opruimen van installatie sleutels en dát is precies wat die tool doet. Als TS daarna nog eens zou proberen Outlook te herstellen / te installeren of whatever, gaat het misschien lukken:

Quote uit het tooltje:

Het hulpprogramma Windows Installer CleanUp voert wel de volgende functies uit: • Een dialoogvenster openen waarin u een of meer programma's kunt selecteren die door Windows Installer zijn geïnstalleerd

Selecteer hiertoe de gewenste programma's in de lijst Geïnstalleerde producten in het dialoogvenster Windows Installer CleanUp. Nadat u deze selectie hebt gemaakt, verwijdert het hulpprogramma alleen Windows Installer-configuratiegegevens die betrekking hebben op die programma's.
• De bestanden en registerinstellingen die de Windows Installer-configuratiegegevens vormen verwijderen voor geselecteerde programma's
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan