Office 2003 versus 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

H schrooten

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2010
Goedeavond; Ik heb het volgende probleem.
Heb in juni een nieuwe laptop Packert Bell met Vista home en MS 2007 erop gekocht/overgenomen (priv�) alles legaal en prima in orde dus niets mis mee. Ging er mee aan de slag maar kon niet wennen aan (in dit geval excell) Nu had ik Ms office 2003 nog liggen en dacht zet je die erop. Zo gezegd zo gedaan.
Nu krijg en heb ik iedere keer last van een window dat meldt dat deze versie niet legitiem is, en dat irriteerd mij dermate dat ik dan toch maar op office 2007 denk over te moeten gaan. Nu mijn vraag. Hoe kom ik nu in bezit van een legale versie 2007 zodat ik g��n last meer heb/krijg van dat vervelende window.Uiteraard zonder er weer voor te moeten betalen.
Bij aankoop zat er geen schijf bij. Wie weet wat ik het beste kan /moet doen ?
Met vrgrt Harrie

moet je even contact opnemen met microsoft en je verhaal uitleggen, geven ze je zo een nieuwe key.

Allereerst, wat is er mis met je toetsenbord, je typt een beetje raar. (priv�) g��n.

En is het niet zo dat als je een nieuwe laptop koopt dat office 2007 er gewoon opstaat, maar dan een 60 dagen versie.
Je kunt dus gewoon dat office 2007 verwijderen via software en er daarna elke versie opzetten die je maar wilt, dus ook 2003, legaal of niet.

Hallo 3747;
Dat heb ik al geprobeert bij micro en pecart bell maar ze vragen naar een serienummer en dát nummer kan ik nergens vinden. Alle andere gegevens had ik ingevoerd maar kom dan niet verder omdat bericht te versturen. Wat nu ?

Re

SDR; Dat is een normaal trema die ik gebruik, om goed nederlands te schrijven.:confused::confused:
Office 2007 zat er ook op maar heb ik zelf geruild/verwijderd voor de 2003 versie.

Laatst bewerkt:
Goede avond; Ik heb zelf ook nog diverse mensen geraadpleegd en kwam op een eenvoudige oplossing.:D
Enwel MS 2003 verwijderen opnieuw erop zetten. En automatisch updaten uitschakelen. Daardoor herkend het systeem dat 2003 niet meer en zou ik ook geen last meer hebben van dat irritante window. Dus dat doen we dan maar.
Voor diegene die gereageerd hebben; Hartelijk bedankt indeze.:thumb:
Grt Harrie.

de key had gewoon op de verpakking van 2003 moeten staan, maar het probleem is al opgelost zo te zien :)

Hallo;
Kan ik met mijn key die op mijn laptop staat vermeld dan met een nieuwe download alsnog MS 2007 ophalen zonder er weer voor te moeten betalen?
Grt Harrie

Hoe kom ik nu dan aan een vernieuwde versie 2007.
De originele legale key heb ik op mijn laptop staan. Dus er is voor betaald.
Is er geen mogelijkheid met dat geldig product nummer ergens weer de versie 2007 dan te downloaden ??
Ik heb microsoft ned net nog gebeld maar ik krijg niemand aan de lijn als alleen maar menu's kiezen.
En mijn probleem wordt niet in een of ander menu aangehaald.

Laatst bewerkt:
Hoi !

Download ergens 'n Office 2007 versie, en installeer die met de juiste key die je zegt te hebben.

Probleem opgelost.

Kun je geen Ofice 2007-versie vinden, heb er hier wel 'n paar liggen, ZONDER key uiteraard.

Tegen verzendkosten wil ik wel 'n DVD opsturen.

Greetz,

Harry.

Hallo Harry; Bedankt voor het snelle reageren.
Als ik het goed begrepen heb dan heb jij een installatie cd daarvoor.
En als ik die gebruik met mijn produktcode dan is echt alles opgelost ??
Als dat zo is dan hou ik mij aanbevolen daarvoor.

Hoi !

Als het een legale produktie-code is gaat het zonder probleem werken.

Uiteraard wel de juiste versie kiezen.

Greetz,

Harry.

Jazeker Harry de code is echt legaal. Hij zit onder op de bodem van mijn laptop en met de originele microsticker geplakt.
Dus hoe doen we dat nu verder.?

Hoi !

Stuur me even 'n mailtje met je adres-gegevens, dan stuur ik je 'n DVD op.

Na ontvangst stuur je me dan 2 euri's aan postzegels.

Je kunt me mailen via @helpmij of via m'n g-mail adres.

Gretz,

Harry.

@harry, ben je er ook zeker van dat die office key meerdere malen geldig is? kan je hem dus wel meerdere keren installeren? als je hem in de winkel koopt kan je hem vaak maar 1 tot 3 keer installeren afhankelijk van de versie.

Hoi !

Als Office 2007 met de PC is geleverd is die uiteraard opnieuw op dezelfde PC te gebruiken !

Bijv. na plaatsing van een nieuwe HDD wegens defect van de oude moet je toch ook opnieuw installeren ?

Greetz,

Harry.

Jazeker Harry de code is echt legaal. Hij zit onder op de bodem van mijn laptop en met de originele microsticker geplakt.
Dus hoe doen we dat nu verder.?

Haal jij nu niet een windows licentie en een office licentie door elkaar? Een key voor office 2007 komt als een pasje en niet als sticker.

Laatst bewerkt:
Mario;
Goede vraag. Maar ik dacht toch dat die code van 5 blokken met iedere keer 5 tekens daarin toch voor office zijn bedoeld. ??
Of zou ik het dan toch mis heebben.?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan