Office 2003 versus 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi !

Office-key is inderdaad ook 5 blokken van 5 letters/cijfers.

Zie m'n mailtje van vandaag.

Greetz,

Harry.

Hoi
Op de sticker staat product key.
Ik dacht toch dat ze met deze code voor office bedoelen. toch.
Ik heb wel eens vaker zo'n code gebruikt met het installeren van office.

Op de sticker staat precies waarvoor de licentie geldt.

Hoi mario; Je maak deze beginneling (59) wel aan het twijfelen hoor.:(:(
IK zal hier precies schrijven wat er op die blauw/witte sticker staat vermeld muv de product code zelf.

Window Vista-Home-Basic OEMAct Product of lycenncy
BARCODE certificate of autenticity
CO HP 201 101
00144 355 377 612 X13 04655
BARCODE
Product key ----- ----- ----- ----- -----

Wat is nu volgens jou de code die je moet gebruiken om office te laten werken :confused:, afgezien van de office installatie CD zelf. Daar helpt Harry mij al aan.
Graag een reactie.
Grt Harrie.

Laatst bewerkt:
Dat is de code voor de windows installatie.

De code voor Office 2007 komt in een hoesje waar een kaartje van creditcard formaat bij zit. Als je alles qua licentie legaal hebt aangeschaft zou je die er bij moeten krijgen. Zonder die code kun je office niet licenseren.

Mario;
Ik heb die laptop overgenomen van een jonge knaap.
Op zich niks mee aan de hand. Maar wat doen die jongelui tegenwoordig dan die gooien daarna het schijfje weg, want dat hebben "zij toch" niet meer nodig.???
Nu doet zich dit feit voor en heb ik het probleem om office 2007 opnieuw te installeren.(legaal)
By de way ik heb van Harry Snor net via de post een cd ontvangen en meteen geprobeerd. Heb de code ingevuld maar cd geeft aan dat deze 25 tekens niet goed zijn. Had van te voren office professional aan gevinkt.

Hoi !

Je moet niet Office Pro invaullen maar Essentials (de bovenste !!!).

Greetz,

Harry.

Hoi Harry;
Heb eerst office pro proberen te installeren met mijn code maar dat lukte niet. Cd gaf aan dat mijn code niet juist was ?????????
Heb vervolgens met de enterprice versie geprobeerd en de bovenste code genomen .
Dat ging prima. hé hé eindelijk gelukt !! :thumb::thumb::D:D
Ik heb nu de 2007 erop staan. Nu wilde ik daarna via configuratie de oude versie 2003 verwijderen maar zag dat die al weg was. Dat deed deze nieuwe schijf automatisch dus.
Jij schreef nog iets over een link.(Wat ? Waarvoor ? Wanneer ?) Heb ik die nu ook nog nodig evt voor automatische updata's.?
Graag een gemakkelijke en duidelijke uitleg daarover.
Nb; Heb excell even geopend met een bestandje en deze gaf aan dat diverse koppelingen die daar in verwerkt waren waarschijnlijk opnieuw moeten worden gemaakt. (tov oude versie. Noemen ze dat competibel of zoiets.)
Ik neem aan als dat het enigste nadeel van dit alles is dan neem ik dat aan voor lief. Er zijn ergere dingen zullen we maar zeggen. Ik hoor nog van je.
Grt Harrie

Hoi !

Je kunt SP2 direct zonder enig probleem installeren.

Als ik zo even wat ijd over heb stuur ik je 'n mailtje met hoe verder te handelen.

Greetz,

Harry.

Hallo;:thumb::thumb::thumb:
Daar ben ik weer. Ik wil met dit schrijven mededelen dat alles weer normaal werkt en ik nu géén last meer heb van dat irritante window. :D
Zal als het nog mogelijk is achter het origenele schijfje nagaan om de volgende keer dat evt zelf op te kunnen lossen.
(als die knaap het nog heeft of niet weggedaan heeft):evil::evil::evil:
Tevens wil ik iedereen die gereageerd heeft hartelijk bedanken voor hun bijdrage indeze. Want wat moet zo'n PC leek/beginner als ik toch zonder juliie beginnen.
Mocht er in de toekomst iets zijn dan hoop ik dat ik weer op jullie kan rekenen. Nogmaals bedankt.
Grt Harrie.

PS; Dus hier kan een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan