office 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

jesba

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2002
Berichten
300
Het kan aan mij liggen maar ik kan nergens de werkbalk vinden :(
weet iemand die terug te toveren!
 
zoals in de titel

zoals ik in de titel aangaf office 2003 het betreft de standaard werkbalk die in alle voorgaande versies wel aanwezig was! in deze nog niet kunnen vinden. dus hoop ik dat iemand het wel weet!
 
werkbalken office 2003

ga naar beeld-werkbalken en zoek die daartussen
 
Ik bedoel de algemene werkbalk om programmas van office op te starten in deze werkbalk staan dus snelkoppelingen van office producten deze bevind zich bij alle voorgaande versies op je bureaublad en is opte starten onder programmas opstarten!
maar das nu niet meer het geval!
 
Kijk eens naar "hulpprogramma's voor Office", in het startmenu, en anders op de installatieschijf.

Han
 
overal gezoch inmiddels niets gevonden
pfff om moedeloos van te worden volgens mij is die gewoon geschapt uit de instalatie!
 
Schuif de CD eens in de comp. Draai "setup". Kies voor "onderdelen toevoegen of verwijderen". Kijk dan onder "hulpprogramma's". Daar heb je de mogelijkheid om de werkbalk te installeren.


Han
 
office2003

Dit is een heel andere vraag.
de oplossing is: je moet een volledige installatie van office 2003 doen en dan heb je de werkbalk staan bij office hulpprogramma's.
je kan dit nu nog oplossen met de installatie bij te werken en office hulpprogramma's aan te vinken.

succes

jean
 
Is er niet....

Kopie uit Help file (F1)

Wat is er gebeurd met de Office Werkbalk?

De Office Werkbalk is niet beschikbaar in Microsoft Office 2003. U kunt nog wel het menu Start van Windows XP of de balk Snelstarten in Windows XP of Windows 2000 gebruiken om snel een Office-programma, een bestand of een map te openen.

Een Office-programma, bestand of map toevoegen aan het menu Start van Windows

De volgende instructies gelden voor het menu Start in Windows XP. Zie de Windows Help als u het klassieke menu Start van Windows of Windows 2000 gebruikt.

Office-programma toevoegen aan het menu Start van Windows
Wijs Alle programma's aan in het menu Start en wijs vervolgens Microsoft Office aan.
Klik met de rechtermuisknop op het Office-programma dat u wilt toevoegen aan het menu Start en klik vervolgens op Aan het menu Start vastmaken.
Herhaal de voorgaande stappen voor andere programma's die u aan het menu Start wilt toevoegen.
Tips

Als u een programma uit het menu wilt verwijderen, klikt u met de rechtermuisknop op het programma en kiest u Van het menu Start losmaken.
Wijzig de volgorde van de programma's in de lijst door ze naar een andere positie in de lijst te slepen.
Bestand of map toevoegen aan het menu Start van Windows
Klik in Deze computer of in Windows Verkenner op het bestand of de map die u wilt toevoegen en sleep het bestand of de map naar het menu Start van Windows.
Zie de Windows Help voor meer informatie over het aanpassen van het menu Start van Windows.

Een Office-programma, bestand of map toevoegen aan de balk Snelstarten van Windows

De balk Snel starten weergeven
Windows XP

Klik met de rechtermuisknop op de taakbalk en klik op Eigenschappen.
Schakel op het tabblad Taakbalk het selectievakje Werkbalk Snelstarten weergeven in en klik vervolgens op Toepassen.
Windows 2000

Klik met de rechtermuisknop op een leeg gebied op de taakbalk, klik op Werkbalken en klik vervolgens op Snelstarten.
Als u met de rechtermuisknop op een leeg gebied van de taakbalk klikt en niet de optie Werkbalken ziet, klikt u op Taakbalk vergrendelen om het vinkje te verwijderen.

Tips

U kunt de grootte van de balk Snelstarten wijzigen of de balk verplaatsen naar een andere locatie op de taakbalk door de muisaanwijzer op de verticale balk links op de werkbalk te plaatsen en naar links of rechts te slepen.
U kunt een drijvende werkbalk maken als u de balk Snelstarten van de taakbalk naar het bureaublad sleept.
Een Office-programma, bestand of map toevoegen aan de balk Snelstarten
Klik in Deze computer of in Windows Verkenner op het programma, het bestand of de map die u wilt toevoegen en sleep dit item naar de balk Snelstarten.
Zie de Windows Help voor meer informatie over het werken met de balk Snelstarten.

Mike
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan