Office 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

boompje123

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2012
Wie kan mij helpen? Ik heb een installatie cd van office 2003 (met key) en een oudere laptop waarvan de cd-lade niet meer open gaat. Nu zou ik dus graag office 2003 via een online-download op mijn laptop zetten, maar ik kan deze download link nergens vinden. Wel updates, maar daarvoor moet eerst office 2003 compleet zijn geinstalleerd...

niet toevallig een vriend/vriendin die een computer met dvd speler heeft staan.
daar dan gewoon even een netwerkje maken en dan de dvd delen.

Hallo,

Misschien even met paperclip in het klein gaatje op de CD la dan gaat hij open;) en kan je hem gewoon installeren.

Laatje gata echt niet open, heb al vanalles geprobeerd... :-(
Netwerk? Snap ik het goed? Ik heb 2 laptops: 1 met dvd la en mijn laptop zonder. Ik plug in beide een netwerkkabel... en dan? Waar moet ik dan zijn om te "sharen"?

Laadje moet altijd open te krijgen zijn met behulp van wat vriendelijk 'geweld' ;)

Heb je geen heel klein gaatje aan de voorzijde van het laadje?

Anders eventueel het mesje aan de bovenzijde van het laadje zetten. Maar dit komt me niet voor als een fijngevoelige oplossing/poging...

Ohw, nu zie ik dat hele kleine gaatje... moet de laptop aan staan als ik daar in prik??

Jaaaaaaaa, het is gelukt!!! Laatje open! Super bedankt voor jllie steun in mijn laatjes-avontuur...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan