office 2007 totaal verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
507
Hallo,
Heb een nw laptop waarop office 2007 proef versie voor 60 dagen,nu zijn deze verstreken en wil niet de activatie aanschaffen omdat ik een legale office 2007 heb voor mijn huidige pc en dus deze versie op nw laptop gezet.Nu komt laptop steeds met " Microsoft office Genuine advantage, Dit exemplaar van microsoft office is niet legitiem" terwijl deze versie al jaren op oudere pc draait. De proefversie staat nog wel op pc, is dit de oorzaak? maar weet ook niet hoe ik de proef versie moet verwijderen, pc zegt GEEN TOESTEMMING .

help svp Bedankt.
 
Hallo,
Heb een nw laptop waarop office 2007 proef versie voor 60 dagen,nu zijn deze verstreken en wil niet de activatie aanschaffen omdat ik een legale office 2007 heb voor mijn huidige pc en dus deze versie op nw laptop gezet.Nu komt laptop steeds met " Microsoft office Genuine advantage, Dit exemplaar van microsoft office is niet legitiem" terwijl deze versie al jaren op oudere pc draait. De proefversie staat nog wel op pc, is dit de oorzaak? maar weet ook niet hoe ik de proef versie moet verwijderen, pc zegt GEEN TOESTEMMING .

help svp Bedankt.
Los van wat Bertus adviseert, staat het antwoord van je vraag reeds IN je vraag. (blauw gemaakt door mij)
Het is toch een klein beetje logisch dat een OEM versie (wat ik denk dat het is) slechts op die ene machine kan draaien, daar is íe immers mee aangeschaft / voor bedoeld en jij probeert die versie op een tweede machine te zetten, tja dan mag je een dergelijke melding verwachten.

Anderszijds weet ik óók dat Microsoft met name over Office niet al te moeilijk doet als er een OEM op een desktop staat en een user deze ook op een laptop wil zetten. Da's vaak dan niet meer dan een telefoontje naar Micorsoft en handmatig de activeringscode verkrijgen.
Je moet dan wél de waarheid vertellen : dat de versie op een desktop draait en je deze nu ook op je laptop wil zetten.
 
Laatst bewerkt:
Helper gast0225, Het is NIET een oem versie,zoals u vermoed, het is een originele versie.
Probleem blijft volgens mij, ( ben leek op dit gebied) de versie die ik had moet activeren, maar dat kost euri's ,terwijl ik een originele versie in bezit heb, +/- 3 jaar geleden gekocht voor vele euro's.
is het ook mogelijk om alle versies office van mijn pc te verwijderen en dan de 2007 weer tegaan installeren, alleen HOE krijg ik de oude eraf?????

bedankt alvast,
 
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Een OEM is een originele versie, punt is dat een OEM alleen gebruikt mag worden op de pc waarop íe ooit 1x is geïnstalleerd, m.a.w. een OEM mag niet op een tweede, derde etc. computer worden geïnstallleerd.
 
Laatst bewerkt:
Hr. gast0225, maar hij draait al op mijn eigen vaste pc, en op mijn Laptop, wil hem nu dus ook op laptop van mijn vrouw zetten, en dan komt deze melding,waarom doet hij het dan wel op die andere 2 pc???
Zou een nw kopen dan de oplossing zijn?? hoop het niet , onnodige euro's uitgeven heb ik hekeel aan, ( toch geen zeeuw)
Bedankt voor je SNELLE reacties steeds.
 
Omdat ook ik mijn Office zowel op de desktop, alsmede op mijn netbookje heb staan. Microsoft is niet dom, ze zullen achter de schermen wel een beleid voeren dat 1 user zonder problemen het ding op 2 machines kan zetten, maar bij 3 zal de activeringsserver "beginnen te steigeren."

Wat het verwijderen betreft: heb je al naar het bericht van Bertus gekeken?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan