Bij Office 2007 ontbrak Outlook omdat het de student-versie is en daarom heb ik van een vriend Office 2010 Plus Professional geleend en probeerde ik dat te installeren. Ik vulde de "product key" in, maar bij het installeren ging het daarna mis (misschien heb ik het downloaden ongewild afgebroken). Het programma vroeg om te herbeginnen. Ik heb dat gedaan maar dat lukte niet: ik krijg het bericht "Installatie werkt niet meer" en "Er is een fout opgetreden waarbij de installatie niet meer werkt. Sluit af en begin opnieuw met setup". Maar dat gaat dus niet. Outlook 2010 openen gaat niet, en Word ook niet. Word 2007 gaat ook niet meer open. Bij Word 2010 krijg ik het bericht dat het bestand msoint.dll ontbreekt. Ik heb dan geprobeerd om Office 2010 te verwijderen via configuratie, maar dat lukt ook niet. Ik wilde namelijk opnieuw 2007 installeren.
1) Het is de vierde computer waarbij deze DVD wordt gebruikt om Office 2010 te installeren. Kan dat de oorzaak zijn?
2) Hoe komt het dat ik Office 2010 niet kan verwijderen? Wat moet ik daarvoor doen?
3) Hoe kan ik Office 2007 opnieuw installeren?
Voor mij is het belangrijk dat ik opnieuw met Word kan werken en dat ik Outlook kan gebruiken.
Het is een oudere laptop en ik zie ertegen op om een nieuwe Office Plus te kopen.
Wie kan mij helpen?
1) Het is de vierde computer waarbij deze DVD wordt gebruikt om Office 2010 te installeren. Kan dat de oorzaak zijn?
2) Hoe komt het dat ik Office 2010 niet kan verwijderen? Wat moet ik daarvoor doen?
3) Hoe kan ik Office 2007 opnieuw installeren?
Voor mij is het belangrijk dat ik opnieuw met Word kan werken en dat ik Outlook kan gebruiken.
Het is een oudere laptop en ik zie ertegen op om een nieuwe Office Plus te kopen.
Wie kan mij helpen?