Office 2007 vervangen door 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

opzoek25

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Bij Office 2007 ontbrak Outlook omdat het de student-versie is en daarom heb ik van een vriend Office 2010 Plus Professional geleend en probeerde ik dat te installeren. Ik vulde de "product key" in, maar bij het installeren ging het daarna mis (misschien heb ik het downloaden ongewild afgebroken). Het programma vroeg om te herbeginnen. Ik heb dat gedaan maar dat lukte niet: ik krijg het bericht "Installatie werkt niet meer" en "Er is een fout opgetreden waarbij de installatie niet meer werkt. Sluit af en begin opnieuw met setup". Maar dat gaat dus niet. Outlook 2010 openen gaat niet, en Word ook niet. Word 2007 gaat ook niet meer open. Bij Word 2010 krijg ik het bericht dat het bestand msoint.dll ontbreekt. Ik heb dan geprobeerd om Office 2010 te verwijderen via configuratie, maar dat lukt ook niet. Ik wilde namelijk opnieuw 2007 installeren.
1) Het is de vierde computer waarbij deze DVD wordt gebruikt om Office 2010 te installeren. Kan dat de oorzaak zijn?
2) Hoe komt het dat ik Office 2010 niet kan verwijderen? Wat moet ik daarvoor doen?
3) Hoe kan ik Office 2007 opnieuw installeren?
Voor mij is het belangrijk dat ik opnieuw met Word kan werken en dat ik Outlook kan gebruiken.
Het is een oudere laptop en ik zie ertegen op om een nieuwe Office Plus te kopen.
Wie kan mij helpen?

1 licht er aan hoeveel licenties je hebt gekocht
2 dat weet ik niet :0
3 als je ook outlook wilt hebben je hebt gratis alternatieven dat gebruik ik nu ook, zoek ff op google.

Maar eens beginnen met de hulpmiddelen/instructies in deze link en daarna die in deze link

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
1) Een student licentie betekent dat je deze op 3 computers kan installeren. Het voor de 4e keer installeren kan dus niet. Of dit zorgt voor jou foutmelding betwijfel ik, maar je mag officieel deze versie niet installeren.
2) zie: http://support.microsoft.com/kb/290301
3) zie ook het antwoord van dnties.
Is Skydrive (Office Online) niks voor je?

Ik slaag er nog steeds niet in om OFFICE 2010 te verwijderen. Lukt niet met Configuratiescherm, maar ook niet met Revo Uninstaller. Ik krijg wel telkens het bericht (ook als ik probeer 2010 te installeren): "Taal van het product wordt niet ondersteund door het systeem". Wat moet ik daar mee? Bij Revo uninstaller krijg ik ook een lijst van bestanden die (nog) niet verwijderd zijn, onder meer uit het register. Kan ik die veilig verwijderen en dus ok klikken? Ik denk dat ik er goed aan doe om OFFICE 2010 te verwijderen en te herbeginnen, eventueel OFFICE 2007 opnieuw te installeren, maar ik wil het register niet onherstelbaar beschadigen. Ik zit dus in de ****.
1) Wat betekent die foutmelding over de taal?
2) Heeft die iets te maken met de problemen bij het installeren en de-installeren?
3) Doe ik er goed aan om de door Revo voorgestelde bestanden allemaal te verwijderen?
Dank

Ik stel hier maar eens een vraag: Waarom ga je met Revo aan de slag als niemand hier jou het advies geeft daarmee te gaan werken?
Anders gesteld: Waarom vraag je advies als je er niets mee doet?

Er zijn Microsoft-middelen als advies aangereikt, dus ga daarmee aan de slag. Als dat nu allemaal niet meer werkt vanwege je Revo acties, dan heb je dat aan jezelf te danken.

Tijs.

Wat is er mis met Revo? Dat programma stond op mijn PC en ik heb het maar gebruikt omdat ik van de Microsoft-site niets begreep. Sorry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan