Office 2007 verwijderen #&5^4~'@#

Status
Niet open voor verdere reacties.

kusje

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2005
Ik heb office 2007 beta gedownload en die wil ik weer verwijderen. Krijg ik de melding dat er een belangrijk bestand ontbreekt of dat het corrupt is. Weet iemand hoe ik het er toch af krijg?

Thanks, alleen doemt zich weer gelijk een volgend probleem voor. Als k op die pagina op de download links klik wordt ik heen en weer gestuurd tussen 2 pagina's en downloaden ho maar.:confused:

OK, ben alweer een stukje verder. Alleen staan die 2007 bestanden bij mij in een mapje dat heet office(12) kan ik die zomaar deleten?

Jawel, je wilt Office 2007 niet meer, dus kan je de inhoud van Office12 verwijderen. Waarschijnlijk moet je onderin de boomvertakkingen beginnen, omdat het anders niet lukt. Heb je nu wel een eerdere versie van Office?

Yep. 2003. btw de excelicoontjes zijn nu vervangen door van die rare dingen terwijl de word icoontje er nog wel normaal uitzien. Maar excel opend de bestanden wel gewoon als ik er op klik.

Misschien "simpel" registreren. Dus in Windows Verkenner op zo'n verminkt Excel-icoon gaan staan met de muis, Shift indrukken, rechtsklikken met de muis en kiezen voor "Openen met..." In het vervolgmenu kiezen voor Excel, staat dat er niet bij dan "Programma kiezen..." en naar het exe-bestand van Excel surfen. En anders naar Eigenschappen gaan van die icoontjes en pictogram wijzigen.

Laatst bewerkt:
Mooi. Ik ben al fantastisch geholpen. Van Alleen Excel kan ik je alles vertellen, maar voor de rest kan ik maar beter gaan breien geloof ik.

Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan