office 2007 via marktplaats kopen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik werk nog altijd met office 2000. ik overweeg om een hogere versie aan te schaffen via de detailhandel, dan ben je voor pakweg 90 euro klaar. ik vraag mij af of dit meerwaarde heeft. wat zijn de voordelen om een hogere versie aan te schaffen? wat kan ik er meer mee dan met de huidige versie. ik gebruik eigenlijk alleen Word.
Nu zie ik op marktplaats.nl dat er ook goedkopere versies (ongeveer 20 euro) aangeboden worden. is het verstandig om hierop in te gaan? of zijn er nadelen die je tegen mogelijke voordelen moet afwegen?
wie adviseert mij?
groet
htil

2de hands software moet je nooit kopen, want van de meeste is de serial code (de activatiecode) maar te gebruiken voor 1 PC, en bezit je dus een "illegale" copie van de software.

ook zou ik je aanraden om direct de beta versie van office 2010 te downloaden (volledig gratis tot oktober of november 2010) en als die te koop is, office 2010 aan te schaffen.

2de hands software moet je nooit kopen, want van de meeste is de serial code (de activatiecode) maar te gebruiken voor 1 PC, en bezit je dus een "illegale" copie van de software.

ook zou ik je aanraden om direct de beta versie van office 2010 te downloaden (volledig gratis tot oktober of november 2010) en als die te koop is, office 2010 aan te schaffen.

dank voor je reactie.
ik zou office dan gaan gebruiken op twee pc's, meer niet. dan zou ik met twee exemplaren nog voor de helft van het geld klaar zijn...

is office2010 dan zoveel belovend? en wat gaat ie kosten? waar vind ik meer informatie erover?

Nog even misschien ten overvloede maar Office 2007 voor € 20,- dan weet je dus zeker dat je een illegale versie krijgt.
Persoonlijk zou ik nu geen 2007 meer kopen en wachten totdat 2010 Final is.

In de Tips en Trucs van deze maand staat een vrij groot artikel over wat je kan verwachten van Office 2010. Misschien maar even aanschaffen dat blad.

Waarom geen Open Office gebruiken? Is gratis te downloaden. Is de gratis tegenhanger Van MS Office.

Waarom geen Open Office gebruiken? Is gratis te downloaden. Is de gratis tegenhanger Van MS Office.

dank voor deze suggestie. maar ik ben zo gewend aan de functionaliteiten van office dat ik, hoewel ik je kan volgen, toch liever bij het 'oude en vertrouwde' blijf. een kwestie van leeftijd?
dank
htil

@ krolik en htil: office 2003 of 2000 en openoffice (laatste verse) verschillen eigenlijk niets van elkaar, behalve dat openoffice meer bestandsformaten ondersteunt.
maar openoffice zit dan wel nog redelijk vol met bugs -_-

office 2010 tegenover office 2007 is eigenlijk net als windows7 van tegenover windows vista: de eerste was een flop en zal vol bugs, daarom even vlug in een ander kleedje steken, enkele functies toevoegen en andere wissen, bugs bestrijden, ...

@ krolik en htil: office 2003 of 2000 en openoffice (laatste verse) verschillen eigenlijk niets van elkaar, behalve dat openoffice meer bestandsformaten ondersteunt.
maar openoffice zit dan wel nog redelijk vol met bugs -_-

office 2010 tegenover office 2007 is eigenlijk net als windows7 van tegenover windows vista: de eerste was een flop en zal vol bugs, daarom even vlug in een ander kleedje steken, enkele functies toevoegen en andere wissen, bugs bestrijden, ...

Dank eenieder voor de uitvoerige informatie.

Nog even misschien ten overvloede maar Office 2007 voor € 20,- dan weet je dus zeker dat je een illegale versie krijgt.
Persoonlijk zou ik nu geen 2007 meer kopen en wachten totdat 2010 Final is.

In de Tips en Trucs van deze maand staat een vrij groot artikel over wat je kan verwachten van Office 2010. Misschien maar even aanschaffen dat blad.

onderstaand de tekst van de advertentie op marktplaats. als ik twee pakketten koop voor twee pc's dus, ben ik toch goedkoper uit. goed het is illegaal maar daarom kan het toch net zo goed werken als een legale versie. doen of niet doen?

KenmerkenConditie: Nieuw BeschrijvingAlle versies van windows 7 op 1 DVD
zowel 32 als 64Bits Nederlands

Makkelijk te installeren vanaf DVD

-Het systeem blijft zich continu updaten
-Drivers worden veelal automatisch gevonden en geïnstalleerd
-Retail versie, wat ook in de winkels ligt.
-Ook te gebruiken op een schone pc, dus bootable
-Installeren, Activeren & Werken maar
-100% werkende versie, en zonder problemen.
-Inclusief geldige activatie!

Wat bevat de dvd:

Windows 7 Starter
Windows 7 Home basic
Windows 7 Home Premium
Windows 7 Professional
Windows 7 Ultimate
Windows 7 Enterprise

Microsoft Office Enterprise 2007 Nederlands
Access - Excel - Groove - InfoPath - OneNote
Outlook - PowerPoint - Publisher - Word

32 bits versie geschikt voor meest gewone pc's en laptops.
64 bits versie als u meer dan 3 GB werkgeheugen heeft.
U kunt zelf kiezen welke versie u wilt installeren.

Zodra u windows 7 heeft geinstaleerd is deze geactiveerd en kunt u gewoon updaten.
Uiteraard geschikt voor een lege harddisk, of over uw oude besturingssysteem heen te zetten
Met andere woorden volledige instalatie DVD.
U kunt gerust mailen voor vragen.

Voor 22 Euro inclusief verzendkosten.
Bestellen via E-mail.
Voor een snelle levering kunt u uw naam en adres mailen.

onderstaand de tekst van de advertentie op marktplaats. als ik twee pakketten koop voor twee pc's dus, ben ik toch goedkoper uit. goed het is illegaal maar daarom kan het toch net zo goed werken als een legale versie. doen of niet doen?

Na de voorgaande 'waarschuwingen' .....
Ik heb zelf zo'n utimate-versie via marktplaats. Helemaal 'legaal' is dat uiteraard niet, want een versie voor 'Students en Faculty',
Na gelazer mijn vorige laptop (nieuwe harde schijf) heb ik het ding weggedaan en een andere gekocht. Maar mijn productkey was niet meer te activeren.
Microsoft gebeld .... oude key opgegeven .... en ik kreeg zo een nieuwe.

Dus: doen gewoon met het risico voor jou ....

zou het nie doen

Hoi ik zou geen software op marktplaats kopen, ik heb mijn Microsoft Office pakket bij ComCom.nl gekocht

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan