Office 2007 wil niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

fygo

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2007
Berichten
31
als ik microsoft office 2007 wil installeren krijg ik na een tijdje een foutmelding dat zegt: Windows installer service kan één of meer beschermde bestanden niet bijwerken.

Weet iemand hier een oplossing voor?
 
als ik microsoft office 2007 wil installeren krijg ik na een tijdje een foutmelding dat zegt: Windows installer service kan één of meer beschermde bestanden niet bijwerken.

Weet iemand hier een oplossing voor?

probeer eens met administrator rechten :p

of mischien veilige modus?
 
probeer eens met administrator rechten :p

of mischien veilige modus?

Tuurlijk, ik ben beheerder van de computer.
In veilige modus zegt hij het nog sneller dat er een fout optreedt.
Ik heb nu voor een bepaalde reden op een oude HDD dezelfde windows nogmaals geinstalleerd en heb het daarop geprobeerd, zonder enige driver of updates te installeren, installeerd office zichzelf wel, maar ik heb geen zin om alles terug opnieuw te installeren en te riskeren dat windows zegt dat men licentie niet officieel is omdat het teveel is gebruikt!
 
instaleer op andere pc(heb je gedaan) en zet de map van microsoft office zowel die in program files als die in common files naar een usb en zet ze op dezelfde locatie (program files common files) terug op de goede pc...

dit werkte bij photoshop CS3 dus niet gegarandeert
 
Ik heb het uiteindelijk toch gevonden op een engels talige site.

1. From Windows install disk, or c:\i386 that may have been set up in an OEM install, open (Double click) on the FP40EXT.CAB file. It should open.

2. find fp4ault.dll in the list

3. double click and select extract to c:\program files\common files\microsoft shared\web server extensions\40\bin

4. Restart the 2007 office install
 
Ik heb het uiteindelijk toch gevonden op een engels talige site.

1. From Windows install disk, or c:\i386 that may have been set up in an OEM install, open (Double click) on the FP40EXT.CAB file. It should open.

2. find fp4ault.dll in the list

3. double click and select extract to c:\program files\common files\microsoft shared\web server extensions\40\bin

4. Restart the 2007 office install

iets in je common files miste dus ;), dit is een simpelere oplssing :D

vraag opgelost :thumb: beetje zoekactie kan nooit kwaad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan