Wie kan mij helpen met het volgende.
Ik ben bezig met een standaard brief te maken.
Ik heb deze gekoppeld aan een klanten database uit access.
Nu wil ik dat er een popup scherm komt, als het word document wordt geopend, waar je een klant kan kiezen en als je op OK klikt, dan moeten de gegevens “naam, adres, contact persoon enz op de juiste plek worden ingevuld in het word document.
Zoals ik het nu heb gaat het ook, maar dat is gemaakt met samenvoegen (verzendlijst)
Op zich geen probleem als je maar een paar klanten hebt. Het wordt anders bij een database met 100 of meer klanten. Dan moet je met de opties “volgend en vorig” record gaan zoeken naar de juiste klant en die page afdrukken.
Kan iemand mij een duwtje in de juiste richting geven hoe ik dit het beste kan aanpakken.
Peace,
René :thumb:
Ik ben bezig met een standaard brief te maken.
Ik heb deze gekoppeld aan een klanten database uit access.
Nu wil ik dat er een popup scherm komt, als het word document wordt geopend, waar je een klant kan kiezen en als je op OK klikt, dan moeten de gegevens “naam, adres, contact persoon enz op de juiste plek worden ingevuld in het word document.
Zoals ik het nu heb gaat het ook, maar dat is gemaakt met samenvoegen (verzendlijst)
Op zich geen probleem als je maar een paar klanten hebt. Het wordt anders bij een database met 100 of meer klanten. Dan moet je met de opties “volgend en vorig” record gaan zoeken naar de juiste klant en die page afdrukken.
Kan iemand mij een duwtje in de juiste richting geven hoe ik dit het beste kan aanpakken.
Peace,
René :thumb: