Benjitol zei:
bedankt voor je medeleven en fijne uitleg, ik heb office 2007 beta geinstaleerd zonder te weten dat de bestanden een andere extensie mee krijgen mijn dochter heeft er haar huiswerk opgemaakt en verzonden en opgeslagen de verzonden bestanden waren niet te openen dus ik heb weer 2003 er op gezet de opgeslagen bestanden waren dus ook niet meer te openen vandaar mijn vraag en vandaar jou fijne antwoord
je gaat mij nu toch niet zeggen dat je office 2007 bétà heb geinstalleerd zonder de site van M$ te bekijken en zien wat er nieuw is aan de software en wat de problemen kunnen zijn e.d.
Prachtig voorbeeld van: ik download, installeer en ga daarna klagen
Als je echt had gekeken en wat meer verdiept had in de zaken van M$ en zijn software had je gemerkt dat alles met een nieuwe extensie is en met name een x vanachter
dus .docx, .xlsx, .pptx etc.
Denk volgende keer na voor dat je een bétà versie installeerd
het is niet voor niets een bétà en denk daar volgende keer eens aan
nu als oplossing
ik ga er van uit dat je heb gezocht maar niet verder dan je neus lang is
dus geef ik jou een kleine steun
windows heeft een live platform
waar dient dit platfrom voor, alles van windows kan met elkaar communieren en staat constant in contact, van je smartphone, ump, pda, gsm, pc, notebook, xbox, etc. en ook de apple producten
een groot happy family van live, niet vergeten de live mail, windows vista en natuurlijk ook de nieuwe office
wat er nieuw is: ja kan nu ook je documten online bewerken, er is een online versie van office 2007 voor mensen die op een pc zitten waar geen office op staat kunnen hierop terecht
je werkt rechtstreeks online erop
dus hier kan je je .docx bestanden openen en saven als .doc bestanden
de link ga ik je niet geven, ben te lui om te zoeken en mss zul je ook zo leren om in het vervolg eerst te lezen en te zoeken voor dat je iets installeerd
ik kan mss even grof klikken maar botweg is dit de actie van een domme user
dus voor iedereen in het vervolg: lees, zoek en versta wat je doet voor je iets op je computer zet
en zoals voorheen gezegd en door M$ zelf ook, doe een backup voor je iets installeerd
als je het echt simpel wil houden installeer je gewoon Office 2007 er terug op
werk nu al meerdere maanden met de Office 2007 bétà => van toen het Office 12 was
en werkt vlot
hoop dat je snel een oplossing vindt
moest het niet lukken
mail mij
ik zet de bestanden wel om in een .doc desnoods
mvg