Office 2007

• Onderwerp starter Onderwerp starter cnl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cnl

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2004
Ik om er niet meer uit: op mijn pc een 30 dagen versie van Office 2007 en die er afgehaald omdat ik Office 2007 Enterprise heb ( met geldige code ) en die er opgezet heb. Is iets fout gegaan denk ik: als ik 1 van de onderdelen bv Word wil gebruiken dan komt de mededeling ;
Set Up Error ..........The set-up controller has emcounted aproblem during install. Please review log files for furteher information on the error.
Ja helaas, dat is voor mij abacadabra...

Ik wil Office 2007 er helemaal afhalen en opnieuw installeren ( mogelijk om enkel wat onderdelen te installeren zoals Word Excel em PP ????) Maar helaas, in de lijst van Software krijg ik Office 2007 niet verwijderd.

Wie ??

Je kunt Office 2007 het beste verwijderen met de Office cd. Na deinstallatie kun je de gewenste onderdelen installeren.

Bedankt voor je reactie. Maar................begrijp ik het goed als je bedoelt dat tijdens het opnieuw installeren de oude gegevens er af gaan.

Ik heb intussen met installer cleaner de onderdelen individueel verwijderd en ik krijg een word doc. dus niet meer geopend dus dat klopt wel. Als ik in de lijst met Software kijk staat het Office 2007 nog steeds in de lijst.

Het is niet zo gek dat Office 2007 nog steeds in de softwarelijst staat, Office is niet goed verwijderd. Stop de cd in de lade, deze start (als het goed is) automatisch op. Je krijgt een aantal keuzes waaronder verwijderen (deinstalleren). Kies daarvoor. Nadat je het programma hebt verwijderd laat je de cd weer opstarten en nu kun je Office (of onderdelen daarvan middels aangepaste installatie) installeren. Nu zou het goed moeten komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan