Office 2010 kan niet opnieuw geinstalleerd worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

dizzyboy97

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo,

Ik heb al office 2010 geinstalleerd die werkte prima. Gisteren heb ik office 2013 BETA geinstalleerd werkt ook prima. Uiteraard heb ik die moeten verwijderen omdat die problemen gaf bij men andere office. Toen werkte plots men office 2010 ook niet. Toen dacht "geen probleem, opnieuws installeren dan maar". Nouja was het maar zo simpel. Toen ik de installatie wou voltooien kwam er een volgende melding op "fout 25004.De productcode die u hebt ingegeven, kan niet worden gebruikt op deze computer. Dit komt waarschijnlijk omdat er eerder proefversies van 2010 zijn geinstalleerd (systeemfout)1073422308 "

Ik heb Windows 7 64bit en heb die via Ccleaner verwijdert. Vind ik persoonlijk beter. Met men vorige pc gaf dat toch geen problemen.
Het gaat hier over Microsoft office thuisgebruik en zakelijke toepassingen.

Hoe bedoelie? "maar geen van allemaal werkt voor te installeren" al door de vertaler gegooit maar nop.

Alle verwijzingen naar Office gedelete?

Ja ik download da eerste ne start dat. En er staat steeds "geen updates beschikbaar voor dit servicepakket" ofzo. De laatste is voor xp. Alleen de 2 en.of de 3de zou moeten gaan. Jep alles verwijderd, maar blijkbaar niet zo goed. Volgens mij heb ik de office 2013 niet goed verwijderd. Heb die map zo verwijderd. Maar die staat wel niet meer bij men configuratiescherm. Alles wat van office is heb ik verwijderd. Dus ik zou het echt niet weten nu.

Probeer deze eens volgens mij is het mogelijk dat er wat is blijven hangen. Klik

Ik heb de aanbevolen programma's gebruikt. Maar nu heb ik de zin onthouden wat men pc zei "De productsleutel komt niet overeen, mogelijk zijn er eerdere proefversies op de pc geinstalleerd" . En dat klopt ik heb een geldige trial-key ingevuld en al eens een proefversie gedownload. Maar nu wil ik die opnieuw download omdat ik die verwijderd heb.

@manamana het is eigenlijk opgelost hoor. Heb van een vriend de office 2007 geinstalleerd. Het is wel niet de 2010 maar kom. Het lijkt toch sterk op, uist de design bij 2010 is beter vind ik. Bovendien leer ik op school ook met 2007. Tck bedankt voor je goede info. Ik durft te wedden da die werkte maar nu ga ik ni meer proberen. Men office gaat nu eindelijk. Alleen moet ik nog weten hoe je de taal moet veranderen. Maar hiervoor maak ik een nieuwe topic

Oke in ieder geval een noodgreepje. Maar wel fijn dat je vriend je te hulp schiet. Och daar heb je ook vrienden voor he. En je reactie vind ik ook erg leuk, bedankt zover. Oke nieuwe vraag is goed. Bedankt voor je reacties en terug koppelingen.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan