Office 2010 Lint

Status
Niet open voor verdere reacties.

davepower

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2007
Berichten
244
Ik heb de beta versie van MS office 2010 geinstaleerd en nu ben ik de lint kwijt, het enige wat ik heb staan is "view", Maar de knoppen die daar in staan werken ook niet, Iemand een oplossing, voor de duidelijkheid heb ik even een afbeelding van mijn huidige lint bijgevoegd.

Iemand een oplossing?
 

Bijlagen

  • Knipsel2.jpg
    Knipsel2.jpg
    32,7 KB · Weergaven: 46
druk eens op ALT als je wilt, mischien helpt dat ?

mvg
RutgerV
 
Nee dan krijg ik niets meer of minder te zien kkrijg wel die cijfers en letters maar niet meer opties in dat lint net zoals bij andere office producten
 
heb je al geprobeerd om bij opties naar standard waarden terug te zetten ? ( ik weet niet als dit kan maar bij de meeste office kan het wel, ik heb zelf 2k10 nog niet geprobeerd.

mvg
RutgerV
 
ja dat kan, alleen als ik dan wat toe wil voegen geeft die een melding waar ik niets uit kan halen, meldig met " world wide hit" erin. verder ga ik proberen om het schoon op een virtuele machine te instaleren. kijken wat die dan doet
 
ik denk dat dat weinig zin heeft omdat het is en blijft een BETA, en daar zitten fouten in dus denk dat dit ook gewoon een fout is, ik zou wachten de volledige versie uit is op internet en die downloaden, tot dan zou ik 2007 gebruiken omdat die er gewoon nog veel op lijkt.

mvg
RutgerV
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan