Office 2010 verkeerde deïnstallatie, nu veel problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satangel

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2006
Berichten
352
Ik heb een maand geleden Office 2010 geïnstalleerd, en alles werkte perfect toen. Ik heb een week later een Nederlands taalpakket toegevoegd aan de Office installatie en dan zijn de problemen begonnen.
Heel veel icoontjes van programma's die niets te maken hebben met Office waren gewoon weg, alles toonde het standaard blanco icoontje. Verder hadden alle bestanden met extensie docx, pptx, .... ook een blanco icoontje.
Ik heb vanalles geprobeerd, de iconcache.db verwijderen en opnieuw maken, de default programma's aanpassen, in de registry prutsen....
Niets hielp echter, alles bleef lelijk en ik heb dan besloten om Office 2010 en het taalpakket eraf te smijten en opnieuw te installeren. Ik deed dat met REVO Uninstaller, en dat scant op resterende files en registry settings en verwijderd die dan.

Nu wil ik opnieuw Office installeren, nog zonder Language pack, en hij wilt niet. Hij zegt telkens dat er een error during the setup was.

Wat kan ik doen om eerst en vooral mijn icoontjes terug te krijgen en om dan die uninstallatie perfect te maken, zodat ik Office weer kan installeren?

En aub, niet zeggen 'restore naar een maand geleden', die restore point vind ik zelfs niet meer....
 

Dat heb ik de vorige keer ook geprobeerd. Maar nu opnieuw geprobeerd, en na 2 keer dat te runnen is het gelukt om zowel Office 2010 als het language pack te installeren!
Alles werkt nu opnieuw van Office, fantastisch!

De icoontjes zijn een ander verhaal. De Office documenten tonen nu al weer goed, dat is al zeer goed. Maar andere programma's hun icoontjes zijn nog steeds ****ed.
Bvb .dll files zien er echt niet uit. Hoe kan ik dit veranderen naar het standaard .dll icoontje?

Nu zien ze er zo uit.

En weet er iemand toevallig hoe je het icoontje van een shortcut kan veranderen? Want dat lukt me ook niet.....
 

Bijlagen

  • dll.JPG
    dll.JPG
    14,5 KB · Weergaven: 26
Dat is een beveiligings/adminstrator e/o uitvoeren als icoon.
Kun je niet rechtsklikken en kiezen voor uitvoeren als (administrator)
Op welke stand staan je UAC-instellingen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan