Office 2013 en 365 pleite

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Hallo,

Heb Office 2013 op mijn PC staan, dat als eerst.
Ik heb een proef abonnement genomen van KPN Cloud waarbij ik de Onedrive ga gebruiken daar er vanaf December onbeperkte opslag geldt.
Ik heb software 365 software geïnstalleerd om het werkend te maken en een zakelijke Onedrive aan te maken.
Het volgende is er nu, ik kan nergens meer Office 2013 vinden dan alleen via de snelkoppeling van Word en Outlook en deze werken dan ook dus het staat er wel op.
Ook zie ik verder niks van 365.

Iemand enig idee ? Meer info nodig ? Even vragen ;-)

Ray

Zie bijlage
 

Bijlagen

  • Screen Shot 08-27-15 at 04.19 PM.jpg
    Screen Shot 08-27-15 at 04.19 PM.jpg
    107,6 KB · Weergaven: 66
Daar is ik weer. Hallo Ray. Tuut tuut.

En het Office pakket staat wel bij software / en programma's en onderdelen in het configuratiescherm? En als je zoekt vind je niets?

Ook al een keer verwijderd en geher-installeerd / hersteld?

Geen probeerversie of andere Office versie op je PC? Wellicht is dat het probleem.

Misschien hier even vergelijken.

http://office.microsoft.com/nl-nl/downloaden-installeren-upgraden-activeren-FX104030054.aspx


Hier zit ook nog wat te klikken onderin.

https://support.office.com/nl-be/ar...205-aa0e-a6b40c5bb88b?ui=nl-NL&rs=nl-BE&ad=BE
 
Laatst bewerkt:
Ja, staat gewoon tussen de programma's.
Heb Office 2013 en Onedrive erop staan.
 
Als je een Office 365 abonnement met Desktop install hebt dan staat office in C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\office15\. Bij een ander abonnement (click-to-run) zal je het niet lokaal terug vinden omdat het dan via een soort van virtuele machine wordt aangeleverd.
 
Laatst bewerkt:
Onedrive staat er maar dat is mijn particuliere. Een Office groep heb ik niet tussen de apps.

Edmoor, Die map heb ik inderdaad maar wat kan ik ermee ?

Ik heb ook gewoon 2013 geïnstalleerd staan die ik met geen mogelijkheid geopend krijg. Wel Outlook want die staat in mijn taakbalk maar Word bijvoorbeeld niet.
 
Bij een Desktop Install van Office 365 staan daar je Office programma's in zoals EXCEL.EXE, OULOOK.EXE en WINWORD.EXE
 
Laatst bewerkt:
Ik heb alleen Onedrive geïnstalleerd van 365. Naar mijn idee opent hij dan de verkeerde als ik hem aanklik namelijk mijn "oude" .
Het gaat me ook om de 2013 versie.

Ben nu even de kluts kwijt :(

Even weg nu dus reageer iets later op antwoorden.
 
Edmoor, vanuit die map kan ik ze openen maar hoe krijg ik ze gewoon weer tussen de programma's ? Ik heb nu vanuit die map snelkoppelingen gemaakt.
 
Wat bedoel je met "tussen de programma's"?
 
Gewoon via start zoals ik in mijn bijlage liet zien.

Blijft overigens ook nog het feit dat ik geen Onedrive map voor bedrijven heb maar gewoon mijn oude Onedrive map. Kan er wel online bjikomen.
 
Dat is niet het standaard Windows 10 menu dus daar kan ik je niet bij helpen.
 
Klopt maar die staat er nu wel en daar staan ze ook niet tussen.
Nu even Word als voorbeeld

Screen Shot 08-27-15 at 08.03 PM.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan