Office 2013 in 32-bits of 64-bits

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mauvan

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2008
Beste forummers,

Ik krijg een licentie voor office 2013 van de zaak, Home Use Program.

Nu ben ik alvast aan het checken welke valkuilen er bestaan bij installatie en ik zie nogal wat tegenstrijdige berichten over al dan niet gebruik maken van de 64-bits optie. Het schijnt dat 32-bits de standaard- en ook geadviseerde installatie is, om eventuele problemen met oudere active-X of ouder Office-elementen te voorkomen.
Ook is 64-bits zinvol als er zeer complexe spreadsheets worden onderhouden die de 2Gb-geheugengrens gaan overschrijden.
Is dat zo? Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast dank voor de input!

Als je computer 64 bits aankan dan zou ik 64 bits gebruiken. 32 bits is steeds meer een achterhaald iets

Ron

pfoe, toch wel een beetje prutsers bij Microsoft. Dacht dat die stap naar 64 bits zodanig zou zijn dat je zonder problemen over zou gaan. Niet helemaal dus

Ron

@manamana Dank voor die linkjes.

Hm. Ik snap nu waarom de 32-bits standaard wordt geïnstalleerd. Hou me daar dan maar domweg aan. (wat maakt het ook uit)

Oh oke het betrof het verhaal in je eerste bericht over 2 GB. Dat zette me aan het denken. Oke dus de 32 bit. Is je probleem opgelost dan zet a.u.b. in je 1e bericht de vraag als opgelost. Jij ook bedankt en graag gedaan en succes ermee verder. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan