Office 2013 installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

amaldo

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2000
Goedendag,

Ik heb Windows 8 geinstalleerd, daarna Office 2013 Dit werkte, maar 2 dagen later waren de iconen van oa. Word wit en ontbrak de snelkoppeling.
Toen ik Office 2013 opnieuw wilde installeren gebeurde er niets, nieuwe DVD gekocht, maar na aanklikken setup gebeurde er weer niets.
Ik heb toen Office 2010 geinstalleerd, het programma werkt, maar het activeren lukte niet. Pas na "uitvoeren als administrator" lukte het activeren.
Ik was al eerder tegen administrator rechten aangelopen. Ik kan bijv. de map windows old niet verwijderen.
Als ik de setup van Office 2013 als administrator uitvoer kom ik iets verder. Maar krijg dan de mededeling dat C:\ProgrammaFiles\Microsoft Office 15\ClientX86\integrateoffice.exe niet gevonden kan worden. Vreemd dat hij daar zoekt.
Wat te doen ?

groet van Amaldo

Dag manamana,

Het is met Fixit op deze pagina gelukt om (waarschijnlijk) alle resten van 2013 te verwijderen waardoor ik Office 2013 nu wel opnieuw kon installeren.

Kan je me ook nog helpen met de rechten om de map Windows Old te verwijderen ? Ik dien door SYSTEM gemachtigd te worden om wijzigingen in de map aan te mogen brengen.

groet van Amaldo

Hallo. Daar ben ik weer. Dit las ik voor windows 8.1.

http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-8/how-remove-windows-old-folder

Maar wellicht deze gewoon doen. Probeer eens met schijfopruiming. Je kunt dat niet meer ongedaan maken. Weg is weg.

Ga naar je verkenner, dan computer, dan rechts klikken op de betreffende drive vermoedelijk bij jou C, dan eigenschappen, dan knopje schijfopruiming.
Waarschijnlijk moet je dit als administrator doen.

Dag manaman,

Schijfopruiming is al heel lang bezig, dus ik denk dat dit de oplossing was ! Bedankt

groet van Amaldo

Ah oke dat is helemaal tof. Laat maar eens weten als alles weer goed draait. ;)

Inderdaad gelukt ! En dit artikel verklaart ook hoe de map Windows Old is ontstaan.

nogmaals bedankt, Amaldo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan