Office 2013 niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

mary1995

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2013
Hoi

Ik heb sinds vandaag een nieuwe laptop met windows 8.
Ik heb hierbij ook een nieuwe office pakket moeten kopen, dit is het volgende pakket:
Office 2013 voor thuisgebruik en studenten.
Hier zit geen cd bij, je moet het dus downloaden via internet. Dit heb ik gedaan,
maar hij ging niet installeren. Op een of andere manier stonden ze dus op mijn laptop.
Alleen de programma's deden het niet. Dus ik ging het verwijderen, lukte niet.
Opnieuw installeren lukte ook niet.

Toen ben ik gaan zoeken en in dit forumonderdeel staat ongeveer hetzelfde probleem.
Hier stond een oplossing met 'schoon opstarten' dit heb ik geprobeerd en
het heeft er wel voor gezorgd dat ik de programma's kon verwijderen.
Alleen niet dat ik ze opnieuw kon installeren. Elke keer als ik het nu krijg, staat er dat
er al wat mee 'gedaan' wordt met de office en wacht totdat dit klaar is.
Maarja dan kan ik wachten totdat ik een ons weeg want ik doe er niets mee. Ook staat het nu niet op de laptop,
en weet nu dus echt niet meer wat ik moet doen.

Normaal is zoiets installeren in nog geneens 5 minuten gedaan. Maar nu ben ik gewoon al de middag en de avond bezig om het voor elkaar te krijgen
en het is nog niet gelukt.

Dus heeft er iemand tips?! Echt heel graag.

microsoft bellen ( is gratis )
ze helpen je er wel door.

Misschien wel een goeie tip, mijn mobiel heeft het ook begeven dus ik moet er vandaag toch op uit.
Dus waarschijnlijk ga ik ook nog even langs de winkel waar ik het vandaan heb.
Misschien dat ze me daar kunnen helpen.

Wellicht helpt het fix-it hulpprogramma op deze pagina (of de andere tips aldaar).

Tijs.

Ik heb contact opgenomen met microsoft.
Het probleem is het volgende:
Op een nieuwe laptop zoals ik heb zit een proefversie van office op. Deze moet je verwijderen met programma als fix-it.
+ ik zit op het netwerk wat wij ook gebruiken op de camping. Wat max. zoveel gb waarschijnlijk kan downloaden.
Ze hebben nu een link naar mijn email gestuurd wat ik moet downloaden en dan zou het moeten werken. Dit is een setup wat normaal op een cd staat.
In ieder geval bedankt voor jullie hulp.

nog één tip, maak van die setup een iso en brandt deze op dvd ...
kan altijd van pas komen !

De ISO heb je al, als het goed is; die heb je gedownload. Branden kan tegenwoordig heel makkelijk vanuit Verkenner (zeker Windows 8). Sleep het bestand naar de dvd brander op je laptop. Als je die hebt tenminste.

hij schrijft dat het een exe is, geen iso ...

De ISO heb je al, als het goed is; die heb je gedownload. Branden kan tegenwoordig heel makkelijk vanuit Verkenner (zeker Windows 8). Sleep het bestand naar de dvd brander op je laptop. Als je die hebt tenminste.

Oke ik ga het proberen zodra het allemaal werkt op mijn computer, aangezien die nu mijn productcode niet pakt...
Zegt dat die al geactiveerd is. Dus weer even een mailtje naar degene.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan