Office 2013 niet meer te activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cat9

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2000
Berichten
206
Ik heb een officiele versie van office 2013.
Echter na crachen van de harde schijf is die eraf gegaan.
Bij herinstallatie is het kennelijk niet meer mogelijk om office 2013 te installeren.
Hierdoor heb ik er tijdelijk office plus 2013 opgezet.
Dat is denk ik een domme fout geweest want die vraagt nu ook naar een productcode en is binnen 4 dagen verlopen. :confused:

Is er nog een mogelijkheid om office 2013 te activeren en werkend te krijgen?
Of moet ik een nieuwe versie kopen?

Alvast bedankt,
Groetjes Cat
 
Als het een versie is via een HUP regeling, kan die verlopen zijn, dat had ik ook, dus heb voor 13.95 euro 2016 versie gekocht
Ik had dus ook een officiële versie... Een collega van mij was dit ook overkomen.
Wel vervelend want ik was tevreden met die oudere versie (meer dan genoeg voor thuis), dus dan "dwingen"ze je toch weer om te betalen, erg flauw dus, ook al is het bedrag maar laag (voor mij althans), het gaat om het principe.

Op mijn oude netboookje heb ik gewoon LibreOffice opgezet, als open source/gratis te gebruiken, voldoet in voorkomende zeker bij niet-werk documenten (doc/docx, xls/xlsx, ppt/pptx etc...) in 99.999+% v/d gevallen.....
 
Laatst bewerkt:
Het probleem lijkt opgelost te zijn.
Bedankt Edmoor, het lijkt erop dat bij deze download de code is onthouden en het product dus nog te gebruiken.
De anderen natuurlijk ook bedankt voor het meedenken.
 
De vorige download was wrs corrupt (?? niet zo waarschijnlijk) of je had de verkeerde?
Wat je nu zag is normaal...
Fijn dat het iig gelukt is.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan