Office 2013 via Slim.nl licentie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Hallo allen,

Nu mijn zoon op het middelbare zit kunnen wij via Slim.nl goedkoop software kopen. Daar hij Media and Design als Talent vak heeft en veel Office gebruikt wil ik graag Office 2013 Pro Plus voor hem aanschaffen. Heb geen zin in illegale software en wil het gewoon netjes doen. Kosten 27,- !!
Dat is natuurlijk ontzettend goedkoop maar zie dat er een licentie van een jaar bij zit en kan niet vinden wat er na dat jaar gebeurt. Uiteraard is hij dan verlopen maar ga ik daarna wel de hoofdprijs betalen ? Iemand ervaring met deze manier van kopen ?
Ben er helaas niet in thuis maar 27,- Office 2013 Pro Plus kan ik eigenlijk niet laten.

http://slim.nl/Shop/browse.aspx?Cat...tegoryId=807a94ff-7877-e211-a651-005056aa0845

Ik hoor graag,
T

Laatst bewerkt:
Verlengen jaarlicentie (alleen voor studenten)
Wil je je jaarlicentie verlengen, let op! Wijzig alléén je code en installeer Office niet opnieuw. Ga als volgt te werk:
Ga in een van de Office-programma's, bijvoorbeeld in Word, via Bestand naar Account
Aan de rechterkant verschijnt een pop-up. Klik in dit scherm op Productcode wijzigen
Plak hier vervolgens de nieuwe code die je van ons hebt ontvangen.
Je zal dan dus een nieuwe licentie moeten kopen, waarschijnlijk voor dezelfde 27 euro.

Wat ik alleen niet snap, is dat Office Professional Plus altijd een oneindige tijdsduur hoort te hebben wat de licentie betreft. Juist de Office 365 variant zit je vast aan een abonnement.

EDIT: als ik bij de vergelijking van de verschillende versie kijk staat er niets over een abonnement:
http://www.microsoftstore.com/store/mseea/nl_NL/pdp/Office-Professional-2013/productID.263157300

Misschien moet je anders even contact opnemen met slim.nl?

Laatst bewerkt:
Bedankt, ik ga ze maar eens mailen.
Nieuwe licentie dacht ik uiteraard al maar zoals jij al zegt "waarschijnlijk" voor 27,- Niet te vinden eigenlijk. Je hoort nog van mij.

Hallo T. Ik zag je weer voorbij komen en ja ik kon het niet laten. :P Ik keek nog eens bij de FAQ voor je. Mitsen en maaren. Zus en zo enz enz.

Ze zetten het er niet bij. Ja na een jaar moet je met hen contact opnemen en/of moet je misschien wel contact opnemen met Microsoft zelf.

Ze zijn niet erg duidelijk hierin. Raar addertje onder het gras. :rolleyes: Het klinkt leuk maar is dat ook zo.

Staat er gewoon bij, als student kun je na een jaar een productcode kopen voor dezelfde prijs en invoeren in je office.

Zou een retail versie aanschaffen, heb je geen last van de jaarlijkse code aanschaffen, na studie kun je hem toch niet meer gebruiken als de code verloopt, alhoewel, niet legaal en heb je niets meer aan al die jaren betalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan