Office 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harryman

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2001
Ik wil mijn office 2010 upgraden naar Office 2013 (legale versie). Helaas krijf ik de 1706 foutmelding dat
enkele bestanden niet kunnen worden gevorden.
Ziet SET-CHM voor andere mogelijke plossingen voor dit probleem,

Wie kan mij helpen?

Alvast mijn hartelijke dank.

Vr. groet Harryman

Laatst bewerkt:
Mijn advies? Niet doen.... Al is het wellicht te laat nu :). Ik heb zelf 2010 en 2013 naast elkaar draaien, en an sich gaat dat zonder problemen. Zet je de installaties wel naast elkaar?
(Reden om met 2010 te blijven werken: 2013 is bagger in mijn ogen, zeker in vergelijking met 2010 ;) ).

En dat kan ik alleen maar onderschrijven.

Nee, het is nog niet te laat. En ik wil ze inderdaad naast elkaar installeren.

Omdat ik het toch graag uit wil proberen hopelijk nog een antwoord op mijn vraag.

Groet, Harryman

Wat heb je tot nu toe gedaan dan? Zoals ik al eerder schreef: ik heb ze probleemloos naast elkaar draaien. En dat gaat prima als je ze in verschillende mappen installeert. Overigens heb ik 2013 al in geen weken meer aangeraakt, want zoals ik al schreef: ik vind het een baggerpakket :). En de hoop op een betere versie (2015?) heb ik ondertussen ook opgegeven met de berichten die je zoal te horen krijgt...

Wat ik gedaan heb is een paar pogingen nogmaals te installeren, zonder succes.

Misschien is het inderdaad bagger, maar als ik een programma niet kan installeren
is er toch iets mis met mijn systeem.

Ik heb op Google gezocht naar de foutmelding maar dat heeft me ook niet verder geholpen.

Groet, Harryman

Je hebt op Google gezocht met bijvoorbeeld error 1706 during office 2013 install? Daar komt nogal wat op terug.

Als je al een installatie hebt gedaan (of een poging daartoe) heb je kans dat er al entries in de Registry zijn gemaakt voor de nieuwe installatie. En die blijven een volgende poging dan in de weg zitten. Maak dus je registry schoon, en verwijder alle sleutels die verwijzen naar de Office 2013 die je kunt vinden. Je kunt hier een hulpprogrammaatje vinden die dat voor je doet, en er staat ook een link met aanwijzingen voor een handmatige opschoon actie.
Als de installatie volledig weg is, kun je het opnieuw proberen.
Andere tip: probeer de installatie eens op een pc waar nog geen Office op staat, dus met een schone basis installatie, en kijk dan of dat wél lukt. Want wellicht is je dvd kaduuk.

edmoor, dat is inderdaad wat ik gedaan heb en er komen inderdaad heel veel resultaten.

Octafish, de DVD kan niet stuk zijn want het is een gedownloade versie van Office 2013.
Ik ga met je aanwijzingen aan de slag.

Bedankt en een goed weekend.

Dan is een kapotte dvd inderdaad minder voor de hand liggend :). Als je alle verwijzingen naar 2013 hebt verwijderd, zou ik voor de zekerheid 2013 ook op een eigen partitie installeren, zodat je zo min mogelijk met 2010 conflicteert.

Het is me niet gelukt André. In ieder geval bedankt voor de tip. Ik laat het zo zoals het is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan